آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز جمعه با حضور در پای صندوق اخذ رای  شعبه سیار ۳۲ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اراک در جمع خبرنگاران، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات به مثابه تایید مجدد نظام اسلامی است و پیام آن به دشمنان قسم‌خورده انقلاب ایستادگی در برابر تهدید و تحریم و حمایت قاطعانه آرمان‌های امام راحل و تداوم راه شهیدان است.

وی ادامه داد: انتخابات  از آثار و برکات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است که مردم با حضور آگاهانه در آن به بهترین شکل در تعیین سرنوشت کشور و تصمیم سازی‌های کلان مشارکت می‌کنند و این ویژگی ارزشمند و نعمت برزگ سرمایه‌ای ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مردم در سال ۱۳۵۸ به جمهوری اسلامی رای دادند و بعد از آن نیز با شرکت در انتخابات‌های مختلف در تعیین رهبری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی سهیم بوده و با شرکت در این فرآیندهای ملی سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات را تکلیف و حق شرعی مردم عنوان کرده  و اکنون نیز آحاد جامعه با لبیک به ندای رهبری حضور پرشور در پای صندوق‌های رای دارند و با مشارکت هدفمند خود در انتخابات سیلی محکمی به صورت استکبار و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامیمی‌زنند.

وی گفت: حضور آگاهانه و مدبرانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی برای مجلس قانون‌گذاری، زمینه ساز توسعه همه جانبه میهن اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی توضیح داد: مجلس شورای اسلامی  رکن قانونگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه تصویب قوانین در تمام امور و تعیین حدود اختیارات مسئولان و حقوق مردم در چارچوب قانون اساسی را برعهده دارد و با اعمال نظارت بر اجرای قوانین و عملکرد مسئولان، تضمین‌کننده حسن جریان اداره امور کشور است.

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: انتظار می‌رود مردم استان و کشور با حضور گسترده و با صلابت در پای صندوق‌های رای، یکبار دیگر حماسه عظیمی رقم زده و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به منصه ظهور بگذارند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: افرادی که از سوی مردم به خانه ملت نیز راه پیدا می‌کنند وظیفه دارند به پاس قدردانی از حضور مردم تمام وقت و فرصت خود را در راستای حل مسائل جامعه بکاربگیرند و با برنامه‌ریزی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و حل مشکلاتت جوانان دین خود را به نظام اسلامی و مردم همیشه در صحنه ادا کنند. 

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

۱۴۴ داوطلب از ۶ حوزه انتخابیه برای تصاحب کرسی‌های بهارستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس استان مرکزی رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.