این دیدار  در مجتمع ورزشی شهید ثامنی شهرداری اراک و در حضور بیش از یک‌هزار تماشاچی برگزار شد که در این دیدار تیم والیبال شهروند اراک نتوانست از فرصت میزبانی استفاده کند و با وجود تلاش بسیار مقابل حریف مازندرانی بازماند.

در گیم نخست این دیدار تیم کاله مازندران با بهره‌گیری از ملی پوشان با انگیزهاش  با زدن سرویس‌های خوب و حمله و دفاع خوب روی تور ۱۴-۶ پیش افتاد  و در ادامه تیم شهروند اراک با به‌دست گرفتن جریان بازی توانست فاصله را کم کند اما، در نهایت این گیم را با نتیجه ۲۵-۱۷ به حریف مازندرانی واگذار شد.

در گیم دوم نیز تیم شهروند با انگیزه‌ای مضاعف بازی را شروع کرد و با زدن سرویس‌های هدفمند توانست با امتیاز ۱۲-۸ از حریف پیش بیفتد اما ،کاله با تلاش ملی پوشان خود بازی را ۱۷-۱۷مساوی کرد در ادامه شهروند اراک از دفاع خوب روی تور و توپ‌گیری ضعیف کاله‌ای ها استفاده کرده و گیم را ۲۵-۲۳ به‌نفع  خود کرد.

در گیم سوم هر ۲ تیم با حمله و دفاع روی تور مساوی پیش رفتند و به امتیاز ۲۳-۲۳ رسیدند ولی در ادامه پاسور اراک  ۲ پاس اشتباه در یک جهت و دفاع روی تور کاله داشت و براثر کم‌تجربگی بازیکنان اراک این گیم هم بانتیجه ۲۶-۲۴ به‌سود کاله مازندران به پایان رسید تا بازی ۲-۱ از آن مازندرانی‌ها شود.

در گیم چهارم ازهمان ابتدا تیم کاله مازندران روی توپ‌گیری و حمله روی تور ضعیف رقیب بازی نتیجه را با ۱۶-۸ به‌سود خود پایان داد.

در  نهایت تیم کاله گیم را بانتیجه ۲۵-۱۹ از آن خود کرد و بازی به‌سود کاله مازندران خاتمه یافت.
بیش از ۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده زیر نظر هیات والیبال استان مرکزی ورزش می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.