به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: مسئولان در نظام اسلامی امانت‌دار امام راحل و خون مقدس شهدا هستند بنابراین خدمت گزاری بی‌منت به مردم و تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی را باید در دستور کار قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستاوردها و عملکرد درخشان نظام اسلامی است و مدیران باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

دری نجف آبادی بیان کرد: دشمنان با توطئه پراکنی سعی در ایجاد نفاق و تفرقه بین مردم و مسئولان دارند و مردم باید با تقویت احساس وظیفه در خود با حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو جواب دندان شکنی به دشمن بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مشارکت در اداره امور کشور و انتخابات آزاد یکی از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و آحاد جامعه باید حضور در این فرایند را تکلیف خود بدانند. حضور در انتخابات ادای دین ملت نسبت به نظام اسلامی است همه باید با حضور آگاهانه در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را بی اثر سازیم.

دری نجف‌آبادی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: کاندیداهای انتخابات مجلس باید لیاقت، کاردانی، اخلاق‌مداری و آگاهی لازم را نسبت به امور کشور و عرصه بین‌المللی داشته باشند و مردم نیز باید با آگاهی و شناخت کامل از داوطلبان، آرای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.