آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: مشارکت همگانی در اداره امور کشور و انتخابات آزاد یکی از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و آحاد جامعه باید حضور در این فرایند را تکلیف خود بدانند.
وی ادامه داد: مسوولان در نظام اسلامی به خصوص نمایندگان مردم‌در مجلس شورای اسلامی امانت‌دار امام راحل و خون مقدس شهدا هستند بنابراین خدمتگذاری بی‌منت به مردم و تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی باید هدف اول داوطلبان انتخابات باشد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حضور در انتخابات ادای دین ملت نسبت به نظام اسلامی است و اکنون تمامی دشمنان و دوستان نگاه خود را به این فرایند حساس دوخته‌اند، بنابراین همه باید با حضور آگاهانه در انتخابات یک‌بار دیگر توطیه‌های دشمنان را خنثی کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: دشمنان با توطئه پراکنی سعی در ایجاد نفاق و تفرقه بین مردم و مسوولان دارند و مردم باید با تقویت احساس وظیفه در خود با حضور پر شور هم‌در راهپیمایی ۲۲ بهمن و هم در انتخابات؛ دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنند.
وی ادامه داد: داوطلبان انتخابات مجلس باید لیاقت، کاردانی، اخلاق‌مداری و آگاهی لازم را نسبت به امور کشور و عرصه بین‌المللی داشته باشند و مردم نیز باید با آگاهی و شناخت کامل از داوطلبان انتخاباتی آرای خود را در صندوق بیندازند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص طرح معامله قرن نیز گفت: این طرح یک توطئه اسرائیلی آمریکایی علیه جهان اسلام‌است و تنها راه خنثی‌سازی آن نیز وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستاوردها و عملکرد درخشان نظام اسلامی است و مدیران باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یکبار در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.