این کتاب ۶۴ صفحه‌ای با شمارگان یک‌هزار نسخه از سوی انتشارات پرپروک خمین به چاپ رسیده است.

قیمت هر جلد از این کتاب که در قطع رقعی و در سال ۱۳۹۶ منتشر شده برای علاقه‌مندان به کتابخوانی پنج هزار تومان است.

این کتاب رویه علمی و کنجکاوانه دارد و در آن علاوه بر معرفی اشیای پرنده ناشناس(یوفو)، گزارش‌هایی درباره اشیای پرنده ناشناس از عهد باستان ارایه شده و نخستین گزارش‌ها نیز از مشاهده این اشیا در عصر نوین مطرح شده است.

یوفوشناسی و طبقه‌بندی اشیای پرنده ناشناس، معرفی سیستم‌های هینک و والی، مدارک و مستندات فیزیکی در مورد اشیای گرنده ناشناس و توضیحات آماری در این خصوص بخش دیگری از این کتاب را شامل می‌شود.

در بخشی از این کتاب کوشش شده تا ایده‌های عمومی در توجیه و تفسیر اشیای پرنده ناشناس عنوان شود و در خصوص فریب‌ها روان‌شناسی یوفوها نیز به صورت مشروح مطالبی ارایه شده است.

جستار دیگری از این کتاب با عنوان توقیف و کتمان مدارک مربوط به یوفوها، اشیای پرنده ناشناس در فرهنگ عامیانه مردم و سازمان‌ها و مراکز مطالعاتی اشیای پرنده ناشناس در آمریکا سخن گفته است.

مترجم در بخش پایانی کتاب تلاش کرده تا فرضیه خود را در خصوص اشیای پرنده ناشناس ارایه دهد و ضمن بیان تئوری رشته‌ها و طرح چند پرسش مهم، اهداف احتمالی هوشمندان فرازمینی فرضی در کره زمین را به بوته نقد و نظر گذاشته است.

در پیشگفتار این کتاب عنوان شده است: اشیای پرنده ناشناس(بشقاب پرنده‌ها) از معماهای حل نشده برای مردم جهان و حتی دانشمندان است و پدیده‌هایی هستند که گاه‌گاهی ظهور می‌کنند و موجی از پرسش و شگفتی و تایید و انکارها را توام با حدس و گمان در جوامع بشری برمی‌انگیزند و پس از مدت کوتاهی نیز به فراموشی سپرده می‌شوند.

این پدیده اعجاب انگیز تا زمانی یوفو محسوب می‌شود که همچنان ناشناس باشد و در کتاب پیش رو کوشش شده تا ماحصل پژوهش‌ها در این خصوص ارایه شود و از نظر علوم فضایی، اجتماعی، حکومتی، تاریخی، روانشناختی و نظامی نیم نگاهی به آن شود.

در بخش پایانی این کتاب مترجم نگاهش را به این گونه مطرح کرده است که اگر اشیای ناشناس پرنده گزارش شده به درستی از سوی موجودات هوشمند فرازمینی باشند و اگر سالیان سال پیش از ۱۹۴۷ میلادی موجودات هوشمندی با دانش و تکتیک خود توانسته باشند از کرات و جهان‌های ناشناخته به کره زمین سفر کنند، آیا با حرکت شتابانی که علم دارد هنوز هم باید انتظار داشته باشیم که آن موجودات در همان سطح علمی و تکنیکی باقی بمانند و یاباز هم ما آنان را با شمایل متفاوت ملاقات خواهیم کرد.

دانش‌افزایی درباره انسان‌ها و جانوران و روش‌های زیستی موجودات، منابع انرزی و معدنی کره زمین، شناسایی و بستر سازی لازم برای استفاده از کره زمین به‌عنوان پایگاه فضایی بین ستاره‌ای و بین سیاره‌ای، پیش‌بینی انهدام کره زمین توسط انسان‌ها در یک جنگ اتمی، پیش بینی انهدام کره زمین در اثر برخورد ستاره‌های دنباله‌دار و یا برخورد شهاب سنگ و اجرام عظیم سرگردان فضایی، هدایت نامحسوس انسان‌ها برای یافتن کرات مسکونی و زمین آزمایشگاهی بزرگ و جالب شاید از اهداف هوشمندان فرازمینی باید که برای رویت گه‌گاه اشیای ناشناس پرنده متصور شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.