حسین پرویزی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: روند بازسازی مجموعه ورزشی چمران به گونه‌ای است که می‌توان در رایزنی با مراجعی چون وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، آنها را به برگزاری مسابقات در این ورزشگاه متقاعد کرد، زیرا خوشه‌طلایی با نتایج موفقی که در لیگ دسته اول کسب کرده، موجی از اشتیاق و نشاط را به بدنه اجتماعی ساوه به خصوص قشر جوان ایجاد کرده است.
وی افزود: با توجه به اینکه نقاط ضعف و کاستی‌های اساسی ورزشگاه چمران برطرف شده، امکان برگزاری مسابقات خانگی در این مجموعه مهیا شده اما لازم است مسئولان؛ فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را قانع کنند.
وی افزود: اکنون زیرساخت‌هایی چون سکوهای تماشاگران، رختکن، وی. آی. پی، نور و چمن ورزشگاه شهید چمران مهیا شده است که شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات است و برخی خرده کاری های باقی مانده به مرور زمان قابل حل است.

وی همچنین از اهتمام فرماندار ساوه برای بازسازی این ورزشگاه و همچنین وعده او برای تامین امنیت ورزشگاه در هنگام مسابقات قدردانی کرد.

پرویزی با اشاره به بازدید استاندار مرکزی در ایام هفته دولت از روند بازسازی ورزشگاه گفت: توجه و دغدغه ایشان قابل تقدیر است و با توجه به اینکه مقرر شد که تا روز پانزدهم مهر نواقص این مجموعه برطرف شود، درخواست می کنیم تا آن بازه زمانی همه مشکلات برطرف و ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات شود.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه همچنین از استاندار مرکزی درخواست کرد که با توجه به فعالیت شرکت‌های بزرگ صنعتی در ساوه، ساز و کاری برای انجام حمایت‌های مالی از این تیم را فراهم کند زیرا تبلیغات اطراف زمین با توجه به پخش زنده مسابقات هم برای شرکتهای تولیدی توجیه پذیر است و هم می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات اقتصادی این باشگاه را برطرف نماید.
 وی گفت: تیم خوشه طلایی اکنون شرایط خوبی دارد و در ۶ هفته ای که از لیگ دسته اول فوتبال کشور می گذرد نتایج قابل قبولی را کسب کرده است.
به گفته او، هر سه بازی که تیم ساوجی به عنوان مهمان در خانه حریفان به میدان رفت منجر به پیروزی و کسب امتیازات کامل شده اما در بازی های خانگی که در قم برگزار شد، به دلیل شرایط نامناسب زمین ورزشگاه یادگار امام و همچنین آب و هوای این شهر، تیم نتوانست تمام امتیازات را بدست آورد اما چنانچه در ساوه از حریفان میزبانی می کردیم با توجه به حمایت همه جانبه تماشاگران ممکن بود اکنون به جای ۱۴ امتیاز با ۱۸ امتیاز صدرنشین لیگ باشیم.
مدیرعامل خوشه طلایی ساوه افزود: در این شرایط حتی زمین تمرین مناسبی هم در ساوه نداریم و برای انجام تمرینات آماده سازی تیم ناچاریم یا به شهر صنعتی کاوه برویم یا چند روز جلوتر از تاریخ مسابقه به قم سفر کنیم که هزینه های سنگینی در بر دارد.
وی در ادامه ضمن اظهار خوشبینی و احتمال بالای صعود تیم خوشه طلایی به لیگ برتر، گفت: لازم است مسئولان از هم اکنون به فکر آینده و حضور تیم در سطح اول فوتبال ایران باشند که به طور قطع استانداردهای خاص و شرایط سخت‌تری نسبت به لیگ دسته اول از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در آن اعمال می شود.

پرویزی با یادآوری مصوبه ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در ساوه، گفت: در سال‌های گذشته از محل اعتبارات سفر رهبری، قرار شد که در محلی بین یولاق و ساوه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری احداث شود و حتی برای این مساله زمین نیز جانمایی شد اما  تا کنون اقدام خاصی انجام نشده و ما همچنان منتظر اجرای این پروژه هستیم.
وی اظهار داشت: همه توان خود را برای حضور تیم خوشه طلایی در لیگ برتر فوتبال ایران به کار گرفته‌ایم و از نماینده مردم ساوه در مجلس نیز انتظار داریم با توجه به توان بالای رایزنی و پیگیری هایی که دارند، روند احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری را پیگیری کنند که در صورت تحقق، اقدامی ماندگار محسوب می‌شود.
استان مرکزی در لیگ دسته اول فوتبال ایران علاوه بر تیم صدرنشین خوشه طلایی، نماینده دیگری به نام آلومینیوم دارد.

ساوه همچنین در فوتسال لیگ برتر ایران نیز یک نماینده (سن ایچ) دارد که در رده های بالای جدول قرار دارد.

۶۰۱۲*۶۵۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.