به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» در این خصوص افزود: این میزان پارچه در عملیات بازرسی از یک گاراژ در اطراف شهرستان اراک کشف و ۱۰ دستگاه خودرو  نیز از قاچاقچیان توقیف شد. 

وی بیان کرد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان اراک در انجام تحقیقاتی گسترده از دپوی مقادیر زیادی پارچه در گاراژی در اطراف شهرستان با خبر شدند.

سرهنگ مفخمی افزود: در مراحل تحقیقات نامحسوس ماموران انتظامی، محل این انبار شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات ۹۹۷ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف، تعداد ۱۱ نفر دستگیر و ۱۰ دستگاه خودروی سواری که در گاراژ قصد بارگیری پارچه های قاچاق را داشتند، توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش پارچه های کشف شده بنا بر نظر کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالاو ارز آگاهی ۱۶ میلیارد ریال ارزیابی شده است، بیان داشت: افراد دستگیر شده در این عملیات با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند 

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۸۳ دستگاه انواع لوازم خانگی از یک دستگاه کامیون در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند خبر داد. 

سرهنگ«یوسف سپهوند» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح های ضربتی مقابله با کالای قاچاق ماموران یگان امداد شهرستان شازند در حین گشت زنی در یکی از محورها به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شدند.

وی افزود: در عملیاتی خودرو متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ عدد کیس، چهار عدد مانیتور، ۹ دستگاه ماشین لباسشویی، ۶ دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی و سی عدد سیلندر گاز و فن کشف شد.

این مقام انتظامی با اشارره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال ارزیابی شده است.

۱۹۹۵/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.