به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید «علی حسینی» افزود: این حادثه رانندگی شامگاه روز گذشته رخ داد که موتورسیکلت سوار به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس‌راهوربی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی موتورسیکلت سوار و ورود ناگهانی از فرعی به اصلی اعلام شده است.

 سارق اماکن خصوصی در شهرستان اراک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: سارق اماکن خصوصی در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغ‌ها و مزارع در اراک و اطراف این شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس سارق شناسایی و دراقدامی غافلگیرانه توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان اراک در مخفیگاهش دستگیر شد.
این مقام انتظامی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع‌قضایی معرفی شد.
 

چهار دستگاه خودروی حامل بار قاچاق در شازند متوقف شد
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: چهار دستگاه خودروی حامل بار قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان متوقف و ۵۵۰ میلیون ریال لوازم‌خانگی فاقد مدارک گمرکی از آن‌ها کشف شد.
سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: ماموران پلیس در۲ عملیات جداگانه چهار خودرو  که به آن‌ها مشکوک شده بودند را متوقف و پس از بازرسی ۵۲ عدد زودپز ، ۳۵ کارتن  شش‌تایی سرویس چاقوی آشپزخانه و ۱۹ کارتن لیوان سرامیکی فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: چهار نفر در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع‌قضایی معرفی شدند.

۴۱ درصد قربانیان جان باخته حوادث ترافیکی درون شهری استان مرکزی عابران پیاده هستند.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.