به گزارش ایرنا، «بهروز اکرمی» روز شنبه در پنجمین نشست ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مرکزی، افزود: افزایش رضایتمندی عمومی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی از اولویت‌های این ستاد است که به تمامی شهرستان‌های استان نیز ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: رعایت اصل  بی‌طرفی و قانونمندی فصل‌الخطاب ستاد انتخابات این استان است و اعضای ستاد نیز باید در تمام فعالیت‌ها بر مدار قانون و ضوابط حرکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: مجموعه مدیران و کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی از هر گونه تبلیغ و یا تخریب نامزدهای انتخاباتی منع شده‌اند و با خاطیان برخورد می‌شود.

اکرمی اظهار داشت: برگزاری میزگردهای تخصصی در راستای افزایش مشارکت در انتخابات و نظارت گسترده بر فعالیت نامزدهای انتخاباتی از دیگر مسایلی است که باید در ستاد انتخابات استان مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: فهرست ارزیابی شعب اخذ رای در حوزه نیازهای سخت‌افزاری تهیه شده که توسط اعضای ستاد انتخابات استان مورد بازدید میدانی قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: مسایل  آی تی و فیبرنوری در تمامی نقاط مختلف استان باید تا پایان آبان‌ماه امسال با فعالیت مخابرات او سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان حل شود.

اکرمی اظهار داشت: تقویم و سرفصل‌های آموزشی انتخابات تدوین شده و تمامی فرمانداران، بخشداران و دست‌اندرکاران انتخابات باید در کارگاههای آموزشی مشارکت کنند.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

۳۰۱۷/۶۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.