به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» روز شنبه در سفر به شهرستان های ساوه و زرندیه در ادامه بهره برداری از طرح های هفته دولت در دیدار با خانواده شهید«سعید شمس» در ساوه افزود: شهدای انقلاب اسلامی سرمایه های گران قیمت، ماندگار، فاخر و ارزشمند انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه خدمت مسئولان به مردم است و باید تداوم یابد.

استاندار مرکزی گفت: خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند و خدمت به آنان وظیفه همه آحاد مردم و مسئولان است.

وی اظهار داشت: خانواده معظم شهدا انسان‌های محجوب و کم توقعی هستند ولی سرکشی به این خانواده‌ها و رفع مشکلاتشان باید در دستور کار مسئولان باشد.

استاندار مرکزی در ابتدا ورود به ساوه با حضور در گلزار شهدا با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

دیدار با جانباز ۷۰ درصد«مرتضی ولدخانی»، بهره برداری از پایگاه سلامت شهری ساوه، گشایش هتل ۲ ستاره(قلعه امیرحسینی)، بهره بردرای از مدرسه زنده یاد روح الله رهبر، گشایش ساختمان ایستگاه چهار آتش نشانی، آغاز عملیات اجرایی مجتمع گردشگری تفریحی ارحام، راه اندازی زمین چمن مصنوعی روستای باغ شیخ و دیدار مردمی در روستای الوسجرد بخش مرکزی ساوه از جمله برنامه های هفته دولت در این شهرستان است.

حضور در گلزار شهداری زرندیه، دیدار با خانواده معلم شهید«ابوالفضل میرگلوبیات»، بازدید از بلوار اصلی شهر زاویه، بهره برداری از شرکت کیان کاغذ، کشتارگاه صنعتی و بسته بندی گوشت دام و بهره برداری از شرکت تولید ظروف دارویی نیز از دیگر برنامه های سفر استاندار به شهرستان زاویه است.

شهرستان ساوه به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی دارای ۲ بخش مرکزی و نوبران است و ۲۴۰ روستا دارد.

۶۹۹۱/۶۵۳۹/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.