نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید اخبار تصویری و توسعه بخش چندرسانه‌ای در این خبرگزاری، افزود: این رویکرد در واقع تحول بزرگی را در عرصه فعالیت رسانه رقم می زند .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، دکتر علی اکبر کریمی در بازدید از خبرگزاری ایسنا، با اشاره به اینکه ایسنا جز خبرگزاری های فعال و پویاست، افزود: مسلما در هر شرایطی برای حرکت به سمت ایده‌آل‌ها فضا باز است و خوشبختانه رویکرد جدید خبری ایسنا در تولید محصولات چند رسانه ای در جهت حرکت به سمت ایده‌آل‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: رویکرد ایسنا در تولید اخبار تصویری و توسعه بخش چندرسانه‌ای در واقع تحول بزرگی در عرصه خبر را رقم می‌زند چراکه در کشور ما اخبار تصویری تنها محدود به صداوسیما بوده است.

کریمی با بیان اینکه این اتفاق انحصار صداوسیما را می‌شکند، افزود: خوشبختانه ایسنا به این عرصه ورود کرده است و امیدواریم در این عرصه بیش از گذشته موفق باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در کشور بیان کرد: جهاد دانشگاهی یک مجموعه ارزنده و سرمایه ملی و نهادی انقلابی است که باید بیشتر در عرصه تولید علم فعال باشد.

وی افزود: در شرایطی که مطالبه جدی مقام معظم رهبری از دانشگاه ها و محیط های علمی بحث توسعه علم است، جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی می تواند در این حوزه پیشرو باشد. البته این نهاد تاکنون گام های موثری را در این حوزه برداشته است و می تواند به عنوان موتور محرکه قوی در محیط های علمی کشور نقش آفرین باشد.  

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.