رییس سازمان بسیج مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: طرفداران انقلاب در دنیا رو به تزاید هستند و انقلاب به گرانیگاه آزادگان جهان تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سردار غیب پرور در اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی گفت: آنچه در جلسه شهیدان باید از مکتب آنان یاد بگیریم درس مقاومت در برابر مشکلات است.

وی با بیان اینکه شهیدان به ما آموختند که حتی اگر نام و نشانی هم از ما نماند باید پای اسلام ایستادگی کنیم، افزود: شهدیان در اوج قرار گرفته اند و شهیدیان گمنام، تافته جدا بافته از این کاروان نورانی هستند.

غیب پرور دوران دفاع مقدس را دورانی دانست که اگر ما شایستگی داشته باشیم می توانیم از این گنج با عظمت بهره ببریم به گونه ای که تا قیامت ما را کفایت می کند، اظهار کرد: اگر استقلال می خواهیم باید پای سفره شهیدان بنشینیم.

وی افزود: اگر می خواهیم در عالم گردن فراز باشیم باید به سفره مبارک شهیدان نگاه کنیم. امروز در این جلسه مردمی می بایست یاد بگیریم که هر کسی در هر جایی قرار دارد باید به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کند.

غیب پرور با تاکید بر اینکه شهید انسان های وظیفه شناس را طلب می کند و تمامی اقشار باید این وظیفه شناسی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، افزود: تمام کسانی که به یمن جانفشانی شهیدان امروز سر خود را بالا گرفته اند باید وظیفه خود را در قبال انقلاب به درستی انجام دهند.

وی عمل غیرمحافظه کارانه در خصوص انقلاب را مهم دانست و گفت: بعد از غیبت امام زمان(عج) جمهوری اسلامی تنها دولتی است که در پهنه گیتی ندای توحید را بلند کرده و فریاد مظلومیتی است که از حلقوم سید الشهدا(ع) بلند شده و امروز انقلاب اسلامی یگانه پرچمدار توحید در جهان است.

غیب پرور گفت: امروز دشمنان این ملت و انقلاب دست بردار نیستند و هروز یک دسیسه و توطئه براه می اندازند و کار به جایی رسیده که آشکارا علم دشمنی را به دست گرفته اند در حالی که تا دیروز نوچه های خود را به صحنه می فرستادند ولی به یمن خون شهیدان و وجود رهبری، ما هر روز از روز دیگر مقتدر هستیم.

وی اظهار کرد: اینکه فرزندان شما یک پهباد را سرنگون می کنند، نشان دهنده اقتدار ما و داستان شجاعت یک ملت است. انقلاب اسلامی آنانرا به خودباوری رسانده و امروز کشتی دزدان دریایی را با اقتدار می گیرند و پهباد آمریکایی را سرنگون می کنند.

وی افزود: طرفداران انقلاب در دنیا رو به تزاید هستند و انقلاب به گرانیگاه آزادگان جهان تبدیل شده است.

وی بر لزوم پرهیز از غفلت بویژه در این دوران خاص تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی مسئولان اهل غفلت هستند در حالی که امروز دشمن جلوی چشم ماست. امروز روز غفلت نیست. هیچ مدیری اجازه ندارد مایحتاج ضروری مردم را احتکار کند. خوشبختانه با ورود رییس جدید قوه قضائیه بارقه های امید درخصوص ایجاد نظم و برخورد با متخلفان ایجاد شده است.

غیب پرور افزود: همه اقشار باید پای آرمان های شهیدان بایستیم. این استان 6200 شهید داده است، این شهدا جان شیرین خود را تقدیم کردند تا اسلام و انقلاب بماند و ما بتوانیم زمینه ساز حکومت مهدی(عج) باشیم.

وی با تاکید بر لزوم ایستادگی، مقاومت و عمل در مسیر الهی و التزام به ولایت فقیه اظهار کرد: ما دفاع از انقلاب را وظیفه خود می دانیم واگر راه شهیدان را شوخی بگیریم و مسئولیت را جدی نگیریم نباید امید به بهشتی شدن داشته باشیم.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.