مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی گفت: ۲۸۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معادل ۹۰ درصد مجموع اعتبار تسهیلات اشتغال روستایی به استان مرکزی تخصیص داده شده است .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدتقی آبایی در کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی اظهار کرد: در بحث تسهیلات اشتغال روستایی مجموع رقم ابلاغی به استان مرکزی ۳۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که تاکنون ۲۸۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معادل ۹۰ درصد تخصیص داده شده است.

وی افزود: مجموعا ۲ هزار و ۲۱۲ متقاضی جهت دریافت ۳۸۴ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده که پیش بینی می‌شود ۵ هزار و ۴۷۹ فرصت شغلی ایجاد شود. همچنین ۶۹۸ متقاضی با ۱۵۵ میلیارد تومان در دست بررسی، هزار و ۵۱۴ متقاضی با ۲۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون در بانک‌های عامل مصوب و هزار و ۴۶۷ متقاضی با ۱۹۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان منجر به انعقاد قرارداد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: در نهایت تا به امروز هزار و ۴۵۳ متقاضی با ۱۸۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار و پیش بینی ۳۱۴۰ فرصت شغلی در فرآیند پرداخت قرار گرفته است .

آبایی در خصوص بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۸ بیان کرد: این قانون تسهیلاتی است که قرار است به صورت تلفیقی از منابع داخلی بانک ها و صندوق توسعه ملی در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد .

وی اضافه کرد: مجموع تسهیلات ابلاغی در کشور ۴۵ هزار میلیارد تومان است که سهم استان از این رقم هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان معادل ۲.۵ درصد است .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.