فرماندار دلیجان گفت: با توجه به اعتبارات تملک دارایی‌های سال 98 شهرستان و تصویب کمیته برنامه‌ریزی، بلک‌باکس سالن نمایش دلیجان در دستور کار قرار گرفته است.

سیامک سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دلیجان با دستور کار توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سال ۹۸ شهرستان بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان در سال جاری ۱۰۷ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته میزان تخصیص‌ها در سال 98 مناسب است.

وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط شهرستان، اولویت‌های سال ۹۸ تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه کاره به خصوص مدارس و فضاهای اموزشی در دست احداث، است.

سلیمانی با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب حوزه فرهنگ و هنر افزود: ایجاد بلک‌باکس در سالن نمایش موعود شهرستان یکی از الزامات حوزه هنر و فرهنگ شهرستان است که این امر در جلسه کمیته برنامه‌ریزی دلیجان به تصویب رسید و احداث آن در سال جاری در دستور کار خواهد بود.

وی  افزود: با توجه به تعداد روستاهای شهرستان، اجرای طرح‌های هادی روستایی، تامین آب شرب مناسب و بهسازی و رفع مشکلات محورها و مسیرهای روستایی نیازمند توجه جدی است، همچنین سالن‌های ورزشی شهرستان نیز باید تکمیل و به بهره‌برداری برسد که برای هر کدام با توجه به اعتبارات شهرستان در سال جاری منابع مالی لازم اختصاص یافته است.

فرماندار دلیجان با تاکید بر ضرورت پیگیری مدیران اجرایی برای تسریع در انعقاد موافقتنامه و شروع عملیات عمرانی به ضرورت بازدید و گزارش‌گیری مستمر از عملکرد دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: مدیران باید برای اخذ سهمیه شهرستان از اعتبارات ملی پیگیری لازم داشته باشند و نتیجه را نیز ارائه کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.