رییس کمیسیون عمران شورای شهر اراک گفت: برخی از گزارشات شهرداری خلاف واقع است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدحسین فدایی در صحن رسمی شورای شهر اراک با بیان اینکه متاسفانه گزارشات شهرداری در کمیسیون‌ها و جلسات شورا دارای اشکال است، افزود: اینکه شهرداری 90 درصد نسبت به بودجه درآمد داشته است، خلاف واقع است.

وی با طرح این سوال که این درآمدها از کجا آمده و در کجا هزینه شده است؟ گفت: با بررسی گزارشات مالی در کمیسیون برنامه و بودجه از 15 ردیف گزارش شده، 10 ردیف درآمد منفی داشت و به نتیجه‌ای نرسیدیم و این شرایط نشان از گزارشات اشتباه است.

فدایی تصریح کرد: اگر کسی گزارشات شهرداری را تهیه می‌کند باید متخصص باشد و گزارشات درست ارائه کند و اگر به این شکل شهرداری جلو رویم راه به جایی نخواهیم برد.

وی تاکید کرد: اگر 90 درصد نسبت به بودجه پیشرفت حاصل شده است پس چرا اصلاحیه بودجه مطرح می‌شود؟ شورای شهر در چه زمانی مصوب کرده است که شهرداری با 5 پیمانکار 18 میلیارد تومان قرارداد امضا می‌کند؟ در چه زمانی مجوز 5 مناقصه داده است؟ شاهد هستیم که شهرداری مناقصات را خرد می‌کند تا با ارقام در حد مجاز کار را ادامه دهد.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر اراک در این جلسه در واکنش به شهردار اراک که در حین صحبت فدایی اقدام به قطع صحبت کرد، شفیعی را متهم به دروغگویی کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.