رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جمعیت بالای اتباع بیگانه در شهرستان دلیجان و لزوم ثبت‌نام فرزندان اتباع، توسعه مدارس شهرستان لازم است.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به استان مرکزی و تشکیل هیات‌های متعدد جهت بازدید از مراکز آموزشی و دانشگاهی شهرستان‌های استان، دکتر محمدمهدی زاهدی به همراه برخی از اعضای کمیسیون در قالب هیاتی جهت بررسی موضوعات مرتبط با نوسازی و بهسازی مدارس، بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، مدارس نیمه‌ساخته و ساختمان‌ و ورزشگاه دانشگاه پیام‌نور شهرستان به شهرستان دلیجان سفر کرد.

زاهدی در حاشیه این بازدیدها گفت: در این بازدیدها سعی بر این است که نقاط قوت و نقاط ضعف شناسایی شود که در این راستا دانشگاه آزاد نراق مورد بازدید قرار گرفت که در حوزه تعداد دانشجویان این دانشگاه نگرانی‌هایی وجود دارد.

زاهدی گفت: امکانات بسیار زیادی در این مرکز آموزش عالی موجود است که باید نهایت بهره از آن برده شود و قطعا این موضوع در تهران دنبال می‌شود تا کمک‌های لازم برای دانشگاه صورت گیرد.

وی درخصوص پروژه‌های آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: با توجه به جمعیت زیاد اتباع بیگانه در دلیجان که حتی شهدایی را تقدیم انقلاب کرده‌اند و دستور مقام معظم رهبری در حوزه ثبت‌نام فرزندان اتباع بیگانه، باید کمک‌های لازم جهت توسعه مدارس به شهرستان صورت گیرد تا آموزش و پرورش دچار چالش نشود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه معاون نوسازی مدارس آموزش و پرورش در این بازدید حضور داشت و جهت رفع مشکلات مدارس شهرستان قول مساعد داد.

انتهای پیام

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.