«محمد اله داد» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ترجمه کتاب های «تولید برق از زباله» و «پرندگان و خطوط برق از تقابل تا تعامل » و تالیف کتاب های «مدیریت بحران» و«آموزش نرم افزار 121» با هدف به کارگیری از دانش روز به منظور رفع مشکلات صنعت برق و رضایت مندی مشترکین در شرکت توزیع برق استان مرکزی در سال جاری انجام شد.
وی ادامه داد: فعالیت های تحقیقاتی شرکت توزیع استان مرکزی در راستای رفع مشکلات و افزایش بازدهی در امور جاری در دستور کار قرار گرفته و در این رهگذر از ظرفیت های علمی آحاد جامعه استفاده می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: تصویب نهایی 35 اولویت پیشنهاد شده به توانیر برای سال 98،به کارگیری چهار سرباز نخبه برای انجام پروژه های تحقیقاتی، پذیرش هفت مقاله در کنفرانس های علمی وبرگزاری جلسات مشترک علمی و پژوهشی در راستای خلاقیت و نوآوری در صنعت برق با دانشگاه ها از دیگر برنامه های هدفگذاری شده شرکت توزیع برق استان مرکزی در سال جاری است.
حدود 715 هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از 16 هزار دستگاه ترانسفورماتور، 20 هزار کیلومتر شبکه و 45 پست فوق توزیع تامین می شود.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.