«عباس اکبری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخش عمده مطالبات این شرکت مربوط به حوزه های صنعتی و تولیدی با بیش از 290 میلیارد و 13 میلیون ریال است.
وی ادامه داد: بدهی های بخش مشترکان خانگی به شرکت گاز شهرستان ساوه افزون بر 56 میلیارد و 361 میلیون ریال است و در بخش دولتی نیز این شرکت بیش از هشت میلیارد و 292 میلیون ریال طلب دارد.
وی گفت: سایر مطالبات این شرکت به حوزه های تجاری (کسب و کار و خدمات) مربوط است.
اکبری در خصوص عملیات گاز رسانی به مناطق مختلف شهرستان ساوه، اظهار داشت: عملیات گاز رسانی معمولا در سه بخش پوشش تکمیلی و صد درصدی حوزه شهری، تکمیل عملیات گازرسانی روستایی و آغاز عملیات گازرسانی روستایی تقسیم بندی می شود.
وی افزود: سال گذشته در حوزه شهری عملیات گازرسانی به مناطق حاشیه ای شهر ساوه آغاز و به بیشتر این مناطق گاز رسانی انجام شد.
رئیس اداره گاز شهرستان ساوه گفت: امسال نیز عملیات گاز رسانی به مناطق حاشیه ای مانند عباس آباد شمالی، جنوبی و خیابان سید جمال الدین اسدآبادی در دستور کار است که با اتمام این طرح ها، مناطق حاشیه ای ساوه به طور کامل از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
اکبری بیان کرد: پارسال عملیات گازرسانی به برخی روستاهای تابعه شهرستان ساوه مانند سیلیجرد، دینارآباد، باغ شاهی، قلعک، چرمک، آشیانک آغاز شد و امسال به پایان خواهد رسید.
به گفته این مسئول، در سال 98 عملیات گازرسانی به برخی روستاهای سطح شهرستان ساوه مانند اکبرآباد قوشچی، شاهسون کندی، زمان آباد، سماوک و حقانیه آغاز می شود.
شهرستان ساوه دارای چهار شهر (ساوه،‌ نوبران، ‌غرق آباد و آوه) و نیز بیش از 200 روستا است که در مجموع با 285 هزار نفر جمعیت پس از اراک،‌ دومین شهرستان پرجمعیت استان مرکزی محسوب می شود.
9921/6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.