در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن سردمداران خون آشام آمریکایی و هم پیمان هایشان آشکار است و مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه حمایت قاطع خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام می کنند.
اطلاعیه می افزاید: مذاکرات هسته‌ای با کشورهای موسوم به 1+5 و توافق برجام اثبات ‌کننده حسن نیت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و بیانگر بی‌تعهدی، بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن سردمداران خون‌آشام آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی شیطان بزرگ است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: با گذشت چند سال از توافقنامه برنامه جامع مشترک و پایبندی دقیق ایران به تعهدات حداکثری با خروج رذیلانه آمریکای پلید از برجام و بدقولی وقیحانه کشورهای اروپایی نه تنها هیچ مشکلی از مشکلات قبلی حل نشد، بلکه با اقدامات ضد بشری و به مصداق عینی جنایت‌ ضد انسانی دشمن ضمن تشدید تحریم های ظالمانه در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و روانی آرایش جنگی شکل گرفته و آحاد ملت سلحشور و غیور ایران را هدف قرار داده است.
اطلاعیه می افزاید: ملت مقاوم ایران اسلامی همواره آگاهانه در صحنه بوده اند و این بار نیز با حفظ وحدت و انسجام ملی و حضور پرشور بر سختی‌ها فایق آمده پیام خود را به جهان مخابره می کنند.
راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی پس از اقامه نماز جمعه درمصلی های استان مرکزی برگزار می شود.
این آیین در شهر اراک پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی بیت المقدس اراک به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار می شود.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی اقامه می شود.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.