« ابوالفضل فخرالاسلام » روز سه شنبه در گفت ‌وگو با ایرنا بیان کرد: خباثت آمریکا در این نکته نمایان است که در آستانه سالروز ولادت بزرگ پرچمدار اسلام امام حسین (ع) و روز پاسدار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی می کند .
وی افزود: معرفی نیروی مسلح قانونی و رسمی یک کشور به عنوان یک سازمان تروریستی بدعتی است که برای اولین بار در جهان توسط آمریکای جنایتکار و پایه‌گذار تروریسم جهانی انجام گرفته است.
مدرس سیاسی استان مرکزی، مستاصل شدن آمریکا از عملکرد سپاه پاسداران و همچنین بهره‌ برداری انتخاباتی درانتخابات سال آینده آمریکا و حفظ نتانیاهو در جریان انتخابات پیش رو را عامل تروریستی خواندن سپاه دانست.
وی اظهار داشت: آمریکا از عملکرد سپاه پاسداران مستاصل شده و این فریاد عجز و ناتوانی آمریکاست که امروز بلند شده است.
فخرالاسلام ادامه داد: این اقدام و تصمیم ترامپ تبعات و آثار منفی را برای منزوی کردن آمریکا به همراه خواهد داشت و به هیچ وجه مورد حمایت جامعه جهانی و اجماع بین‌المللی قرار نخواهد گرفت.
استاد و مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه این حماقت آمریکا به انسجام وحدت داخلی ایران کمک خواهد کرد، گفت: با توجه به اقتدار و امنیتی که سپاه پاسداران برای کشور فراهم کرده، مردم قدرشناس ایران در راستای حمایت از این نیروی مسلح رسمی و قانونی کشور با انسجام بیشتری در میدان حاضر خواهند شد.
فخرالاسلام گفت: سپاه نور چشم نظام و ولایت و بهترین حامی و دلسوز مردم است و اگر سپاه نبود کشورهم نبود و امروز داعش در شهرهای ایران جولان می‌داد و امنیتی در ایران و منطقه وجود نداشت.
وی در پایان گفت: همه باید بدانیم، اگر سپاه نبود هم اکنون عراق و سوریه به دست امریکا بود و اگر امروز این اقدام نابخردانه آمریکا را در تروریستی خواندن سپاه می‌بینیم، این از استیصال آمریکای شکست خورده است که با این فضا سازی می‌خواهد ننگ شکست خود را بپوشاند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.