«سید لقمان حسینی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار هزار و 300 نفر خدمات مورد نیاز را از ایستگاه های سلامت و آموزش جمعیت هلال احمر ساوه دریافت کردند.
وی ادامه داد: شماری از مسئولان و مدیران ساوجی و حدود 600 نفر از شهروندان در پویش بهرفت شهرستان ساوه عضویت یافتند.
به گفته رئیس جمعیت هلال احمر ساوه، ارائه خدمات در طرح فضای دوستدار کودک به 330 نفر، بهره مندی 520 نفر از خیمه نماز و توزیع اقلام امدادی میان 180 نفر از افراد نیازمند از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر در ایام نوروز امسال بود.
حسینی گفت: افزون بر پنج هزار بروشور، نقشه، راهنمای سفر و مجلات امدادی نیز میان مسافران و مهمانان نوروزی ساوه توزیع شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه ادامه داد: در تعطیلات نوروزی، امدادگران این جمعیت 18 نفر از مصدومان 15 فقره حوادث رانندگی را به مراکز درمانی انتقال دادند ضمن اینکه مداوای سرپایی 12 مصدوم دیگر در محل وقوع حوادث انجام شد.
حسینی با اشاره به وقوع سیل در برخی مناطق کشور تصریح کرد: پایگاه های نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم ساوه اقدام کردند و همچنان نیز فعالیت دارند.
وی گفت: 2 پایگاه واقع در میدان و پیاده راه امام خمینی (ره) و پایگاه کشیک مرکز اداری جمعیت هلال احمر آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی برای سیل زدگان است و افرادی که قصد کمک دارند می توانند با مراجعه به این مراکز و یا از طریق شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر در همه بانک ها و همچنین شماره کارت های 6104337999999996 بانک ملت و 5894631850259730 بانک رفاه اقدام نمایند.
حسینی افزود: روز گذشته یکی از شهروندان ساوجی با مراجعه به پایگاه هلال احمر مبلغ 100 میلیون ریال برای کمک به سیل زدگان اهدا کرد.
شهرستان ساوه با بهره مندی از 110 اثر تاریخی ثبت شده و نیز موقعیت جغرافیایی خاص که ارتباط میان نواحی شمال با جنوب و غرب به مرکز کشور را تسهیل می کند، در ایام نوروز محل حضور یا عبور مهمانان و مسافران پرشماری بود.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.