«عزیزاله سلطانی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 83 روستای در شهرستان خنداب وجود دارد که 19 روستای منطقه تحت پوشش خدمات آبفار قرار ندارند.
وی اظهار داشت: نشست های متعددی با همکاری فرمانداری شهرستان با شورا و دهیاری های روستاهای غیرتحت پوشش برگزار شده و تلاش می شود همه روستاهای این شهرستان تحت پوشش خدمات قرار گیرند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خنداب گفت : برخورداری از وضعیت مناسب کمی و کیفی آب در روستاهای شهرستان خنداب مستلزم تحت پوشش درآمدن روستا و استفاده از خدمات این شرکت است.
سلطانی در خصوص اقدامات انجام شده برای روستای قشلاق گفت: ساخت یک مخزن 50 متر مکعبی، اجرای 6 و 2 دهم کیلومتر خط انتقال، اجرای 2 کیلومتر شبکه توزیع و نصب 43 فقره نصب انشعاب از اقدامات انجام شده در این روستا است.
وی اظهار داشت: برای انجام عملیات آبرسانی به روستای موک نیز یک حلقه چاه حفر و تجهیز شده وهمچنین اجرای شبکه ای به طول یک و 6 دهم کیلومتر، اجرای خط انتقال به طول یک کیلومتر و اجرای 24 فقره انشعاب انجام شده است.
مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خنداب گفت: به منظور بهره مندی 680 خانوار مهر سفلی از آب آشامیدنی سالم تا کنون، یک مخزن ذخیره به حجم 500 متر مکعبی، حفر یک حلقه چاه، ساخت ایستگاه پمپاژ و فنس کشی محوطه، اجرای خط برق و شبکه توزیع آب و نصب 240 فقره انشعاب عملیاتی شده است.
سلطانی افزود: بخش عمده ای از شبکه خط انتقال روستاهای مهر علیا و آدشته به طول چهارهزارمتر انجام شد و 2 حلقه چاه جدید در روستاهای خانقاه و مهرعلیا این شهرستان حفر شده است.
وی اظهار داشت: یک دستگاه آب شیرین کن برای افزایش سطح کیفی آب آشامیدنی روستای خانقاه نصب شده و مخزن جدید روستای نوده به ظرفیت 100مترمکعب راه اندازی شده است.
مدیرامور آبفار شهرستان خنداب گفت: اجرای خط انتقال روستای جوشیروان به متراژ 400 متر، شستشوی مخازن ذخیره آب با ظرفیت 6 هزار و 150 متر مکعب، انجام 202 مورد آزمایش شیمیایی و یک هزار و 812 آزمایش میکروبی از دیگر اقدامات آبفار شهرستان خنداب در سال جاری است.
شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این شهر 72 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.