« احمد طهرانی » روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ستاد مدیریت بحران خمین در سه روز اخیر تمامی نیازهای زیرساختی، و ماشین آلات و تجهیزات حوادث احتمالی را پیش بینی کرده و مناطق در معرض خطر شناسایی و تدابیر لازم برای آنان صورت گرفته است.آماده به کار قرار دارند تا در صورت نیاز در سریع ترین زمان بتوانند با حوادث احتمالی مقابله شود.
وی ادامه داد: اغلب ساختمان های روستایی خمین نامستحکم و فرسوده هستند و با شدت گرفتن بارش ها احتمال تخریب آن ها وجود دارد بنابراین بخشداران مرکزی و کمره از طریق دهیاران و شوراها به ساکنان این منازل اطلاع رسانی لازم را انجام داده اند.
فرماندار خمین تاکید کرد: عوامل راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان و ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین در آماده باش کامل قرار دارند تا درصورت بارش برف و برودت هوا در اسرع وقت نسبت به برفروبی راه ها اقدام کنند.
طهرانی تاکید کرد:اعضای ستاد مدیریت بحران خمین از سدها و بندهای خاکی روستاها بازدید کرده اند و نگرانی درباره شکستگی سدها وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه شهرداران خمین و قورچی باشی و بخشداران مرکزی و کمره در آماده باش کامل هستند، گفت: وضعیت معابر و رودخانه های شهری و روستایی لحظه به لحظه رصد می شود تا با حوادث احتمالی مقابله شود و تمام خیابان ها و مسیل ها پاکسازی شده اند.
فرماندار خمین افزود: ستاد مدیریت بحران شهرستان از شهروندان درخواست دارد تا زمان قطع کامل بارش ها از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
خمین در جنوب استان مرکزی با 2 شهر و 180 روستا و 105 هزار نفر جمعیت است.
9930/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.