سید «مهدی مقدسی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفتند که چهل سالگی انقلاب به ثمر ننشیند اما در این توطئه ناکام ماندند و ابلاغ بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص دهه پنجم انقلاب نیز به عنوان نقشه این دسیسه را بی اثر می کند.
وی بیان کرد: جوانان در گام دوم انقلاب محوریت اجرای فرامین را دارند بنابراین باید از شعار زدگی و بی برنامگی در خصوص این منشور مترقی فاصله گرفت و در سایه استفاده از ظرفیت های جوان، هوشمند، خلاق و توانمند به فردای ایران اسلامی اندیشید.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گام دوم انقلاب آغاز جهادی بزرگ برای سازندگی کشور است و راهبرد گام دوم ثبات، امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی را بیش از گذشته تضمین می کند.
مقدسی یادآور شد: نگاه به توسعه علم و فناوری در این منشور مترقی برجسته شده چرا که توسعه پایدار مستلزم نگاه عمیق و موثر به این بخش است و باید در بخش های اقتصادی از علوم و فناوری، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان به شکل ویژه بهره گیری شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقش همه جانبه و اثربخش مردم در گام دوم انقلاب بیش از پیش در سال های پیش رو اهمیت دارد و باید برای باروری ظرفیت های مردمی برنامه داشت.
مقدسی تصریح کرد: انتظار است مسئولان نظام از برخورد تشریفاتی با بیانیه گام دوم انقلاب بپرهیزند و برای عملیاتی شدن این بیانیه به صورت جهادی وارد شوند.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان، هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.