«احمد طهرانی » روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال روستایی افزود: این میزان تسهیلات در قالب 72 طرح مصوب در بانک های عامل پرداخت شده که فرصت اشتغال برای 150 نفر به استناد سامانه کارا در این شهرستان فراهم شده است.
وی اظهارداشت: این میزان پرداختی بیش از تخصیص اعتبار حدود 100 میلیارد ریالی به خمین است که نشان از همکاری و موفقیت بانک های عامل در جذب و پرداخت تسهیلات مذکور دارد.
فرماندار خمین تصریح کرد: با وجودی که اعتبار تخصیصی مرحله دوم در بخش اشتغال پایدار روستایی تاکنون به بانک های عامل ابلاغ نشده اما، پرداختی بانکها بیش از اعتبار تخصیصی در مرحله اول است.
طهرانی افزود: بقیه منابع تسهیلات پرداختی از اعتبارات شناور و جذب اعتبار از سایر شهرستانهایی که اعتبار تخصیصی را جذب نکردند تامین شده است.
وی بیان کرد: 17 طرح مصوب و آماده پرداخت به میزان 83 میلیارد و 640 میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان ثبت شده است.
فرماندار خمین ادامه داد: برای مرحله دوم اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی این شهرستان 200 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
طهرانی افزود: در صورتی که هر شهرستانی نتواند اعتبار تخصیصی را جذب کند منابع مالی به شهرستانی تعلق می گیرد که در این زمینه موفق و تسهیلات بیشتری را پرداخت کرده است.
فرماندار خمین گفت: طرح ملی اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از مهمترین طرح های دولت در زمینه اشتغال است.
وی بیان کرد: تسهیلات بر اساس رسته های پر اشتغال در حوزه های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و گردشگری در این شهرستان پرداخت می شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که 40 هزار نفر آن ساکن روستاها هستند.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.