«حسن مهدی نیا» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تمامی تولیدات این واحد صنعتی برای تامین نیاز بازار داخل بوده و در مناطق مختلف کشور به فروش رسیده است.
وی ادامه داد: ارزش ریالی محصولات تولیدی این واحد صنعتی امسال بالغ بر 200 میلیارد ریال بوده است.
مدیرعامل شرکت لجور هیدرولیک اراک بیان کرد: هدفگداری تولید در این واحد صنعتی امسال 280 دستگاه جرثقیل بود که از این برنامه عبور شده است.
مهدی نیا افزود: طراحی و ساخت جرثقیل های غول پیکر از سال ها پیش در شرکت لجور هیدرولیک کلید خورده و اکنون جرثقیل 60 تنی یکی از محصولات روزانه این واحد تولیدی محسوب می شود.
وی بیان کرد: جرثقیل های غول پیکر و بالابرهای ارتفاع بالا در چین و کره جنوبی تولید می شود که در صورت تولید انبوه محصولات، دیگر نیازی برای وارد کردن هیچ نوع جرثقیل و بالابری از خارج وجود نخواهد داشت.
مدیرعامل شرکت لجور هیدرولیک اراک گفت: کالاهایی که این شرکت تولید می کند بر اساس استانداردهای جهانی است و از کیفیت بالا برخوردار است اما نیاز بازار داخلی از یکسو و همچنین محدودیت فضا و نیروی انسانی از سوی دیگر اجازه توسعه تولید با هدف صادارت را تاکنون نداده است.
مهدی نیا تاکید کرد: محصول جدیدی از سوی متخصصان واحد تحقیقات و فناوری شرکت لجور طراحی و با همت و اراده نیروی انسانی این واحد صنعتی تولید شده که اواخر اسفندماه امسال با حضور مقامات ارشد استانی رونمایی و روانه بازار می شود.
260 نفر در واحد صنعتی لجور هیدرولیک اراک مشغول به کار هستند.
واحد صنعتی لجور از 30 سال پیش با تولید ادوات کشاورزی فعالیت خود را در اراک آغاز کرد و اکنون از تولیدکنندگان مطرح انواع بالابر و جرثقیل های صنعتی در آسیا محسوب می شود.
استان مرکزی با حدود سه هزار واحد تولیدی و صنعتی رتبه نخست تنوع محصولات صنعتی، جایگاه دوم صنایع مادر تخصصی و رتبه چهارم صنعت کشور را به خود اختصاص داده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.