به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» شامگاه جمعه در هشتمین روز از دهه فجر در دیدار مردم کارچان افزود: 2 هزار و 260 فرصت شغلی برای روستائیان استان با بهره برداری این طرح ها فراهم شده است.
وی اظهار داشت: 260 طرح با صرف 4 هزار میلیارد ریال در دهه فجر با یک هزارو 400 شغل در شهرستان اراک به بهره برداری رسید.
استاندار مرکزی در ادامه گفت: مردم با حضور در همه صحنه ها، انقلاب اسلامی را در برابر نقشه دشمنان بیمه کردند.
آقازاده افزود: انقلاب اسلامی امروز در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و مردم همواره جلوتر از مسئولان بوده اند و اگر مردم نبودند، نظام و مسئولان نیز وجود نداشتند.
آقازاده افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وحدت و انسجام خود را به دنیا نشان خواهند داد و این حرکت به قشر خاصی تعلق ندارد و همگان با هر دیدگاهی در آن حضور دارند.
وی تصریح کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیری خواهند داشت تا بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.
وی در ادامه افزود: ۱۵۰ هزار مترمربع زمین حریم کارچان براساس طرح جامع شهر ملاک است و همگان باید از آن تبعیت کنند.
وی اظهار داشت: مسئولان استان مرکزی برای تحقق طرح جامع کارچان با هم هماهنگ هستند تا مردم از مزایای آن منتفع شوند.
استاندار مرکزی گفت: دستگاه های مربوطه برای تامین زیرساخت های لازم از جمله آسفالت و بهسازی معابر، همکاری لازم را انجام دهند و برای تخصیص اعتبارات آن بکوشند.
آقازاده افزود: افتتاح پاسگاه انتظامی و طرح آبرسانی به کارچان از مطالبات مردم منطقه بود و به برکت ایام فجر این خواسته امسال محقق شد.
وی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی عمده مشکلات روستائیان برطرف شده است.
استاندار مرکزی گفت: راه اندازی برخی واحدها از جمله کارگاه تولید نخ در ابراهیم آباد، این روستا را در مسیر رونق و توسعه قرار داده است.
آقازاده افزود: همه دستگاه های استان مکلف هستند در راستای توسعه مناطق مناطق به ویژه روستاها اقدام کنند.
استاندار مرکزی گفت: توسعه با حمایت از سرمایه گذاران محقق می شود و در این راستا باید از فعالان بخش خصوصی حمایت شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مسئولان در ارایه خدمات خود به مردم غیرتمند که با درک بالا از رهبری حمایت و در مسیر شهدا حرکت می کنند؛ باید در عملکرد خود همت کافی داشته باشند.
سید«مهدی مقدسی» افزود: در بودجه ۹۸ اجازه افزایش قیمت به خدمات آب، برق و گاز داده نشده و بسته حمایتی توسعه بیشتری دارد و یارانه ها نیز برقرار است.
وی اظهارداشت: ۴۰ هزار میلیارد تومان در بودجه ۹۸ برای تقویت و حمایت کارخانه‌ های تولیدی در بودجه پیش بینی شده‌ است.
دیگر نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای 40 سال گذشته انقلاب نتیجه مجاهدت و ایثار شهدای این مرز و بوم بوده است.
«علی اکبر کریمی» افزود: ایجاد پاسگاه انتظامی، تامین آب مورد نیاز و حریم جاده کارچان از مطالبات مردم منطقه است.
وی اظهارداشت: طرح جامع شهر کارچان مورد تایید مراجع استان قرار گرفته است و باید موانع اجرایی آن برطرف تا مردم از منافع آن بهرمند شوند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: حضور پلیس از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران است.
سردار «کیومرث عزیزی» افزود: فرآیند خدمتگزاری پلیس بعد از انقلاب اسلامی، جامعه محور و مردم محور است.
در هشتمین روز از دهه فجراستاندار در بدو ورود به ابراهیم آباد در مزار شهدای این روستا حضور یافت و با خانواده شهید «مرتضی کارچانی» دیدار کرد.
پاسگاه انتظامی بخش معصومیه به وسعت 350 مترمربع با یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار، کارگاه تولید نخ اسپانتکس با صرف ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار با اشتغال ۱۲ نفر، تولید نخ برای تهیه دستکش، جوراب و لباس کشی و طرح آبرسانی به کارچان با اعتبار چهار میلیار دو 500 میلیون ریال از طرح هایی بود که در سفر استاندار بهره برداری شد.
شهرستان اراک با سه بخش، 500 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.