به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز یکشنبه همزمان با سومین روز از دهه فجر و در دیدار با مردم شهر شهباز شازند، افزود: دشمنان همواره علیه نظام اسلامی بدخواهی می کنند اما مردم بصیر کشور توطئه آنان را بی اثر کرده اند.
وی بیان کرد: افتخارات کسب شده در جمهوری اسلامی ایران به واسطه پشتوانه قوی مردمی بوده است.
استاندار مرکزی ادامه داد: اساس انقلاب همواره وحدت جو و حق محور بوده این مهم موجب شده تا مردم پشت سر رهبری دفاع جانانه از ارزش های نظام داشته باشند.
آقازاده اظهار داشت: اقشار مختلف مردم از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در برابر تحریم و توطئه های دشمنان ایستادگی کرده اند و ادامه دهنده راه شهدا بوده اند.
وی در خصوص شهرستان شازند نیز گفت: طرح جامع منطقه شهباز شهرستان شازند باید با جدیت دنبال شود.
استاندار مرکزی اضافه کرد: منطقه بازنه شازند دارای درمانگاه است اما تجهیزات این مرکز کافی نیست و مشکل نیروی انسانی این درمانگاه نیز باید به زودی حل شود.
آقازده عنوان کرد: راه ورودی شهر شهباز چهار کیلومتر است که هشت میلیارد ریال برای آن اعتبار در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن تا پایان فصل تابستان 98 تکمیل می شود.
وی تصریح کرد: دولت 700 میلیارد ریال اعتبار به مسیر ازنا - شازند اختصاص داده که حدود 15 کیلومتر آن باید تا سال 1403 عملیاتی شود.
با حضور استاندار مرکزی در سومین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان شازند معدن سرب و روی موچان شازند، واحد تولیدی شیمیایی دی متیل کربنات هیدروکسید آمونیوم و سیلو ذخیره گندم این شهرستان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی یک مزرعه پرورش ماهی نیز آغاز شد.
دیدار با خانواده های معظم شهدا نیز از دیگر برنامه های استاندار مرکزی در سفر به شهرستان شازند بود.
شهرستان شازند در 33 کیلومتری غرب اراک واقع شده و شهرهای آن شامل شازند، مهاجران، آستانه، توره، هندودر، شهباز شهرهای تابعه آن است.
شازند دارای چهار بخش مرکزی، زالیان، سربند و قره کهریز با 9 دهستان و 214 روستای دارای سکنه است.
6991/3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.