به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز شنبه در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب و بهره برداری از دبستان بهریار دلیجان، افزود: توسعه، آبادانی و عمران کشور در چهل سال اخیر مرهون تلاش و رشادت مردان و زنان این مرز و بوم است.
وی ادامه داد: ایران با وجود طیف بالای ناامنی در کشورهای همجوار در خاورمیانه از سطح مطلوب آرامش و نظم بهره مند است و باید در حفظ امنیت کشور اقشار مختلف جامعه مشارکت بیشتری داشته باشند.
استاندار مرکزی اظهار داشت: رسالت دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی این است که تکالیف علم آموزی و مهارت های پژوهشی و دانش ورزی را به خوبی پی بگیرند.
آقازاده گفت: محوریت توسعه متوازن بر نیروی انسانی ماهر و متعهد استوار است و مراکز آموزشی باید بکوشند خلاقیت فکری و علمی، مهارت ورزی و اخلاقمداری را در نسل آتی کشور بیش از پیش نهادینه کنند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان میراث دار فردای انقلاب اسلامی هستند و باید منش و بینش متعهدانه و مسئولانه در آنان تقویت شده تا به بهترین شکل آماده حراست از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی باشند و مسیر انقلاب را به بهترین شکل ادامه دهند.
استاندار مرکزی افزود: دوران پیروزی انقلاب اسلامی روزهای سخت ایثار و مقابله با رژیم ظالم آن دوران بودو چهل سال پس از آن نهال انقلاب اسلامی بارور شده و ایران دوره طلایی را تجربه کرده است.
آقازاده ادامه داد: مراکز آموزشی دلیجان با توجه به جمعیت دانش آموزی و شمار اتباع خارجی نیازمند توسعه است و باید توازن در فضای آموزشی این شهرستان ایجاد شود.
وی اظهار داشت: مقامات استانی تمامی تلاش خود را می کنند که با همرانی کمیساریای اتباع بیگانه و از محل منابع مالی دولتی و مساعدت خیران شمار مراکز آموزشی این شهرستان را بیشتر کرده و مراکز چند شیفته را اصلاح کنند.
مدرسه 12 کلاسه بهریار دلیجان در زمینی به وسعت 2 هزار و 500 متر مربع با زیر بنای 913 متر مربع ساخته شده است.
این مرکز آموزشی با کمک 10 میلیارد ریالی خیران و منابع مالی دولتی 9 میلیارد ریال ساخته و تکمیل شده است.
حضور در گلزار شهدای روستای دودهک، بهره برداری از طرح های آبخیزداری ، دیدار با خانواده شهدا، ملاقات مردمی و بازدید از شرکت باریج اسانس از برنامه های سفر مقامات ارشد اجرایی استان مرکزی در دومین روز از دهه فجر به شهرستان دلیجان است.
استاندار مرکزی و هیات همراه عصر شنبه با سفر به شهرستان محلات چند طرح اقتصادی را بهره برداری می کند.
شهرستان دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی واقع شده و دارای 50 هزار نفر جمعیت است.
7277/9940/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.