«سعید فرخی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: عملیات غرفه بندی این نمایشگاه به اتمام رسیده و دستگاه های دولتی و خصوصی و شرکت های صنعتی شرکت کننده در این نمایشگاه چهارشنبه دهم بهمن ماه جاری غرفه های خود را تحویل می گیرند.
وی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی عصر جمعه 12 بهمن با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی گشایش می باید و تا 17 بهمن ماه دایر است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی اظهار داشت: تمامی دستگاه های فرهنگی، آموزشی، حاکمیتی، دانشگاه ها، نیروهای نظامی و انتظامی، واحدهای تولیدی بزرگ استان از قبیل پتروشیمی و پالایشگاه شازند، ایرالکو، ماشین سازی، آذرآب، واگن پارس، کمباین سازی و سازمان های مردم نهاد دستاوردهای 40 ساله دستگاه و یا واحد تولیدی خود را در این نمایشگاه در معرض دید عمومی قرار می دهند.
فرخی ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه های دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در اراک، بیش از هفت هزار عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر در نقاط مختلف این استان برگزار می شود.
وی بیان کرد: ستاد برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر استان به ریاست استاندار و در شهرستان ها نیز به ریاست فرمانداران تشکیل شده و تمامی برنامه ها در مکان و زمان از پیش تعیین شده برگزار می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: با توجه به اینکه دشمنان نظام اسلامی توطئه های متعددی را در چهل سالگی انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده اند، مردم و مسئولان باید با وحدت و یکپارچگی و حضور گسترده در برنامه های دهه مبارک فجر یک بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.