به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ «علی هاشمی» افزود: در آبان ماه امسال گزارشی از وقوع یک فقره سرقت به عنف در منزل یک شهروند دلیجانی به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و به سرعت بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهارداشت: با توجه به اظهارات صاحب منزل، مشخص شد که در نیمه شب 2 نفر با سر و صورتی پوشیده وارد منزل این فرد شده و با تهدید او، مقداری وجه نقد، طلاجات و گوشی همراه را سرقت کرده و از محل متواری می شوند.
فرمانده انتظامی دلیجان ادامه داد:‌ با توجه به اهمیت موضوع، بررسی موضوع به پلیس آگاهی شهرستان ارجاع شد و سرانجام در تحقیقات انجام شده سرنخ هایی از سارقان در این سرقت به دست آمد.
سرهنگ هاشمی با بیان عملیات پلیس در دستگیری سارقان گفت: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، متهمان پرونده در مخفیگاه خود شناسایی و در عملیاتی دستگیر شدند.
وی تصریح کرد:‌ در بازرسی انجام شده از مخفیگاه سارقان، اموال سرقت شده کشف و تحویل مالباخته شد و متهمان پرونده نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*** 21 نفر در طرح پاک سازی نقاط آلوده در خمین دستگیرشدند
خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی خمین گفت: در اجرای طرح پاک سازی مناطق آلوده در شهرستان 21 نفر در رابطه با مواد مخدر و سرقت دستگیر و هشت فقره انواع سرقت و مقادیری مواد مخدر از آنان کشف شد.
سرهنگ «عزیز عزیزی » افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با سرقت و فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و در اجرای یک طرح عملیاتی برنامه ریزی شده، تعداد 12 نفر از معتادان متجاهر و حاملان و خرده فروشان مواد مخدر و 9 نفر سارق را در سطح شهرستان دستگیر کردند.
وی در ادامه بیان داشت: در اجرای این طرح مقادیری مواد مخدر از خرده فروشان مواد مخدر کشف و سارقان نیز به هشت فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
شهرستان های خمین و دلیجان از توابع استان مرکزی به ترتیب 105 و 50 هزار نفر جمعیت دارند.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.