«مهدی زندیه وکیلی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش ریالی این طرح های اقتصادی و عمرانی در مجموع بیش از 19 هزار و 810 میلیارد ریال برآورد می شود.
وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی 32 طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش ریالی یکهزار و 870 میلیارد ریال نیز در این ایام با حضور مسئولان استانی در نقاط مختلف استان آغاز می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: 119 طرح از مجموع طرح های استان اقتصادی هستند که با اعتباری بالغ بر 13 هزار میلیارد و 460 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
زندیه وکیلی بیان کرد: عملیات اجرایی 2 طرح اقتصادی در استان نیز در این ایام با اعتباری بالغ بر120 میلیارد ریال ریال آغاز می شود.
وی یادآوری کرد: با بهره برداری از این طرح ها 6 هزار و 556 اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در استان ایجاد می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی اضافه کرد: طرح های عمرانی این استان در زمینه طرح های هادی، آبیاری تحت فشار، تامین برق معابر و پارک های شهری، اصلاح شبکه های برق رسانی، آب رسانی و گازرسانی، بهداشت و درمان، راهسازی و آسفالت و تامین روشنایی معابر است.
زندیه وکیلی بیان کرد: علاوه بر این طرح ها، تعداد زیادی طرح های نیمه کاره نیز در استان وجود دارد که با تخصیص اعتبارات مورد نیز روند تکمیل آن ها سرعت گرفته است.
وی ادامه داد: مجموع طرح های عمرانی و اقتصادی که در ایام الله دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید 735 طرح بود که امسال در این خصوص رشد قابل توجهی در استان به چشم می خورد.
استان مرکزی با جمعیتی بالغ بر یک میلیون 457 هزار نفر جمعیت، 12 شهرستان و استقرار 2 هزار و 800 کارخانه صنعتی به عنوان قطب چهارم صنعت کشور معرفی شده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.