به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت های بزرگ خودرو سازی از جمله سایپا، سیف خودرو، مدیران خودرو ،کرمان خودرو و حمایت انجمن قطعه سازان همگن استان و با همکاری استانداری مرکزی، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنعت،معدن و تجارت استان برپا شده است.
«مهدی جهانمیرزایی» افزود: این نمایشگاه در فضای سرپوشیده بالغ بر هفت هزار متر مربع در سالن های پارس و پردیس برپا شده و استقبال مطلوبی از مردم برای بازدید و شرکت کنندگان برای جذب غرفه شده است.
وی بیان کرد: تولیدکنندگان قطعات یدکی از استان های مرکزی، تهران، اصفهان، خراسان، آذربایجان شرقی، قزوین و مازندران در این نمایشگاه آخرین آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی و نمونه خودروهای کلاسیک ، اسپرت و نیرو محرکه را به نمایش گذاشتند.
این نمایشگاه تا 28 دی ماه جاری از ساعت 15 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در سال 1378 در زمینی به مساحت 22 هکتار در محل تلاقی شاهراه شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه اندازی شد.
محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دارای 10 هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و 120 هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه داران و بازدید کنندگان است.
استان مرکزی 12 شهرستان، یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت و 2 هزار و 800 واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.