به گزارش ایرنا،‌ «سید مهدی حسینی» روز سه شنبه در نشست هماهنگی طرح های شهری ساوه،‌ افزود: طرح های مهمی در شهری توسط ساوه در دوره پنجم فعالیت شورای شهربه اجرا درآمده که کام ساوجی ها را شیرین کرده است.
وی اظهار داشت: شکستن قفل اجرایی طرح های عمران شهری با هدف تقویت زیرساخت ها از راهبردهای اساسی مدیریت شهری ساوه است.
شهردار ساوهتوضیح داد:‌ رونمایی از 11 دستگاه اتوبوس درون شهری، ساماندهی بلوار قایم، ساخت کمربندی شمالی، بازآفرینی محله های فانوس آباد، یاقوت آباد و عباس آباد، ایجاد بوستان های شهید آشتیانی و معلولان، بهره برداری از سرا محله و خانه گفتمان شهر، تعریض پل فردوسی و ساخت ١٢ زمین بازی کودکان در ١٢ محله محروم شهر ازطرح های قابل افتتاح در دهه فجر تا نوروز ٩٨ است.
حسینی افزود: اعتبار تخصیص یافته برای اجرا و بهره برداری این طرح ها بالغ بر 170 میلیارد ریال است که از محل درآمدهای شهرداری و مشارکت شهروندان تامین شده است.
وی توضیح داد:ساخت سه طرح پردیس سینمایی، تالار شهر و مجتمع تجاری - مسکونی در محله قاسم آباد با هدف توسعه فرهنگی و اقتصادی ساوه در دستور کار است و برای تحقق آن ها 600 میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوب صندوق توسعه ملی و بازآفرینی شهری پیش بینی شده است.
شهردار ساوه افزود: اجرای مرحله نخست طرح بازآفرینی محور تاریخی مسجد انقلاب تا مسجد جامع نیز به زودی آغاز می شود و طبق برنامه قرار است تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر، توسط شهرداری ساوه انجام شود.
ساوه با 220 هزار نفر جمعیت دارای 2 منطقه شهرداری و 22 منطقه حاشیه ای است.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.