« عبدالرضا عزیزی » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر ماه 30 عمل جراحی برای درمان ناباروری در این مرکز برای زوج های جوان انجام می شود.
وی اظهار داشت: کلینیک درمان ناباروری رستاک بیمارستان سینا اراک علاوه بر ارایه خدمات درمانی به زوج های استان مرکزی زوج های نابارور را از لرستان، تهران، اصفهان و کرج خدمات درمانی می دهد.
مدیرکلینیک درمان ناباروری بیمارستان سینا اراک گفت: تجهیزات مدرن و پیشرفته در این کلینیک موجب شده است تا پنج زوج نابارور از عراق برای درمان به این کلینیک مراجعه داشته باشند.
عزیزی افزود: با راه اندازی این کلینیک هم استانی ها از عزیمت به تهران برای دریافت خدمات ناباروری بی نیاز شده اند و در مقوله گردشگری درمانی، فرصت مناسبی در استان فراهم آمده تا خدمات به مراجعان سایر استان ها نیز ارایه شود.
وی اظهار داشت: یکهزار و 500 خدمات از خردادماه امسال همزمان با آغاز به کار کلینیک به این بیمارستان برای درمان ناباروری مراجعه کرده اند.
مدیرکلینیک درمان ناباروری بیمارستان سینا اراک گفت: طلاق یکی از معضلات اجتماعی جامعه امروز است که آنچه به این معضل دامن می زند ارایه آزمایش در آزمایشگاه های غیرتخصصی است.
عزیزی افزود: زوج هایی که به علت ناباروری از طرف دادگاه به ارایه آزمایش ملزم می شوند باید به مراکزآزمایشگاهی مراجعه کنند که مرتبط با نابارورری باشد در غیر این صورت موجب می شود تا نتیجه آزمایش اجحاف در حق یکی از زوج ها را سبب شود.
وی اظهار داشت: متخصصان و کارکنان مجموعه آزمایشگاهی درمان زوج های نابارور از قوه قضاییه درخواست دارند تا دادگاه خانواده را ملزم به دریافت آزمایش ناباروری از آزمایشگاه های تخصصی کنند.
مدیرکلینیک درمان ناباروری بیمارستان سینا اراک گفت: این مهم باعث می شود که آمار طلاق به علت ناباروی کاهش و با ارایه خدمات ناباروری زوج ها درمان و از ایجاد پرونده های طلاق جلوگیری شود.
راهبری 16 واحد بیمارستانی در استان مرکزی با حوزه دولتی ، سه بیمارستان با مدیریت درمان تامین اجتماعی و 2 بیمارستان نیز خصوصی در اراک و ساوه است.
در حال حاضر 698 پزشک عمومی، 485 پزشک متخصص و فوق تخصص و یک هزار و 726 کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت دارند.
133 آزمایشگاه مستقل و غیرمستقل 54 مرکز اورژانس بیمارستانی، 54 مرکز مستقل و غیرمستقل پرتو نگاری، 146 داروخانه و 103 واحد توانبخشی در استان مرکزی فعالیت دارد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.