به گزارش ایرنا، آیت الله«قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت امام راحل(ره)، هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و خون شهدا به یکی از قدرت های منطقه و جهان تبدیل شده است و در قله اقتدار قرار دارد.
وی با یادآوری تحمیل هشت سال دفاع مقدس به کشور، ادامه داد: رزمندگان اسلام با وجود اینکه دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس 20 هزار کیلومتر از سرزمین های غرب کشور را در اشغال خود در آورده بود با هدایت های امام راحل(ره) جانانه از کشورشان دفاع کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور در دست آنان باقی بماند.
امام جمعه اراک گفت: مدافعان حرم نیز افتخار کشور هستند و اجازه نداده اند که کشورهای استکباری در منطقه خاورمیانه به اهداف پلیدشان دست یابند.
آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: مردم آگاه و همیشه در صحنه استان مرکزی و ایران اسلامی در عهد و وفای خود با امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب وفاردار هستند و با هوشیاری تمام در برابر توطئه های دشمنان ایستاده و نقشه های آنان را بی اثر می کنند.
وی افزود: سوء تدبیر از مهمترین عوامل بروز مشکلات اقتصادی است که باید با بهره گیری از مدیران شایسته و دلسوز در پست های مدیریتی و همراهی مردم آن ها را برطرف کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه اراک با یادآوری کشف حجاب اجباری توسط رضاشاه پهلوی افزود: مردم ایران اسلامی پیرو راه ائمه اطهار، حضرت محمد (ص)، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند و حجاب را سرمایه می دانند.
گرامیداشت سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و هفته آیت الله هاشمی شاهرودی و آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از دیگر محورهای نماز جمعه اراک بود.
نماز عبادی سیاسی روز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.