به گزارش ایرنا، «محمد بهاروند» روز دوشنبه در جریان بازدید اعضای کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری شهرستان ساوه از کارخانه تولید کنننده رادیاتور افزود: ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید در سایه حمایت هدفمند صنعت داخلی و بستر سازی برای بخش خصوصی تضمین می شود.
وی افزود: ساوه از مراکز صنعتی کشور به شمار می رود و سرمایه گذاران بسیاری در حوزه تولید این شهرستان فعال هستند و وظیفه همه مسئولان است که برای ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد فضای اشتغال نسبت به رفع موانع تولیدکنندگان‌ اهتمام ورزند.
وی با تمجید از رویه دستگاه قضائی شهرستان ساوه و پیگیری مشکلات بخش تولید در نشست های کمیته قضائی حمایت از سرمایه گذاری، اظهار داشت: همراهی مسئولانه مدیران قضائی این شهرستان برای گره گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید، امید بخش است.
فرماندار ساوه ادامه داد: راهبردهای صنعت و تکمیل زنجیره تولید تا صادرات باید در ساوه به گونه ای تقویت شود که این شهرستان صنعتی سهم و جایگاه واقعی خود را در ایجاد ارزش افزوده و تامین نیاز داخل و صادرات تقویت کند.
وی با قدردانی از سرمایه گذاران و کارآفرینانی که با پشتکار و تداوم تولید سبب رونق تولید و ایجاد اشتغال هستند، افزود: مجموعه دولت و دستگاه های اجرایی با دلسوزی و احساس مسئولیت آماده هرگونه همکاری با واحدهای تولیدی و صنعتی هستند.
رئیس کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری شهرستان ساوه نیز ضمن اشاره به قانون جدید چک و تغییر در روند رسیدگی به پرونده های مطالبه وجه چک، تاکید کرد: شرکت ها در صدور چک با دقت بیشتری عمل کنند و مراقب موعد سررسید آنها باشند.
«هادی ملکی» با یادآوری نزدیک شدن به ایام پایان سال، تاکید کرد: لازم است که مدیران بخش صنعت برای پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران برنامه ریزی کنند.
وی همچنین خواستار رسیدگی به مشکلات کارخانه مورد بازدید و سایر واحد های تولیدی در زمینه هایی چون بدهی به دستگاه های خدمات رسان و تامین اجتماعی شد.
ملکی افزود: با توجه به اینکه معوقات بانکی از مشکلات کارخانه تولید کننده رادیاتور است،‌ قرار شد که این مساله در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی مورد بررسی قرار گیرد و در حد امکان این مشکل برطرف شود.
رئیس دادگستری شهرستان ساوه افزود: مقرر شد که مطالبات معوق این شرکت از مشتریان با تشکیل پرونده قضائی، مورد رسیدگی شود.
شهرستان ساوه دارای افزون بر 550 کارخانه تولیدی و صنعتی است.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.