به گزارش ایرنا، « سعید فرخی » روز یکشنبه در نشست گرامیداشت هفته و حمل و نقل در اراک، افزود: شرایط اقتصادی کشور در ماه های اخیر ویژه است ومی طلبد که اقشار مختلف از جمله رانندگان دولت را همراهی کنند تا برخی فشارها مدیریت شود.
وی اضافه کرد: معضلات در سایه همکاری، مشارکت و همدلی گذرا است و همه باید بکوشند تا ثبات بر امور مشکل دار حاکم شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: دولت برای سهل شدن شرایط، بسته های حمایتی را برای فعالان حوزه حمل و نقل اندیشیده است.
فرخی گفت: کمبود و گرانی لاستیک، کرایه ارزان، افزایش قیمت لوازم یدکی و بیمه تکمیلی از جمله مسایلی است که رانندگان مطالبه دارند و دولت با قوت در پی پاسحگویی به آن ها است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی نیز گفت: رانندگان استان هزینه زیادی را برای بیمه تکمیلی پرداخت می کنند و قرارداد این بیمه تا عید برقرار است و با اتمام زمان آن باید مناقصه برگزار می شود.
« علی زندی فر » افزود: حق بیمه تکمیلی که رانندگان پرداخت می کنند بالا است که با این حق بیمه رانندگان می توانند خانواده خود را در شمول بیمه قرا دهند.
وی اظهار داشت: استانداری باجدیت پیگیر افزایش سهمیه لاستیک برای رانندگان خودروهای سنگین استان است تا نیاز این قشر زحمتکش به زودی رفع شود.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای این استان تردد می کنند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.