به گزارش ایرنا،‌ «سید مهدی حسینی» روز پنجشنبه در نشست ستاد بازآفرینی شهری، اظهار داشت: حدود یک پنجم از جمعیت شهر ساوه در بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی زندگی می کنند به همین دلیل لازم است به شهر ساوه بیش از سایر شهرهای استان برای طرح های بازسازی و نوسازی توجه شود.
وی افزود: افزون بر 19 درصد از جمعیت شهر ساوه در سکونتگاه های غیر رسمی و مناطق حاشیه ای زندگی می‌کنند که بالاترین حجم جمعیت ساکن در نقاط یاد شده میان همه شهرهای استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.
حسینی اظهار داشت: تامین برخی از ملزومات مانند قیر و نیز منابع اعتباری برای ارائه خدمات شهری به مساعدت و همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان نیاز دارد زیرا اکنون زیرسازی معابر شهری در ساوه انجام شده است.
شهردار ساوه گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ساوه و مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است همه معابر خاکی این شهر تا پایان سال 98 آسفالت شود.
به گفته حسینی،‌ اکنون در محله های یاقوت آباد و قاسم آباد ساوه اقدامات زیرسازی معابر انجام شده و در محله عباس آباد نیز سه هزار متر مربع زیرسازی و جدول سازی در 10 روز اخیر صورت گرفته و بسیاری از معابر برای انجام عملیات آسفالت آماده است.
وی یادآور شد: از 100کیلومتر معبر خاکی شهر ساوه، تاکنون عملیات جدول گذاری و آسفالت 40 کیلومتر انجام شده است.
شهر ساوه با 220 هزار نفر جمعیت دارای 22 منطقه حاشیه نشین و 2 منطقه شهرداری است.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.