«حامد امینی مصلح آبادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: محصولات صادراتی شرکت صلا به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و جمهوری آذربایجان صادر شد.
وی ادامه داد: خامه، دوغ، پودر آب پنیر، انواع شیر ساده و طمع دار و انواع پنیر مهمترین محصولات صادراتی این شرکت در سال جاری است که با بهترین کیفیت به کشورهای هدف صادر شده است.
مدیرعامل شرکت صنایع لبنی اراک بیان کرد: یک میلیون 200 هزار دلار صادرات برای این شرکت در سال جاری هدفگذاری شده که تاکنون بیش از 70 درصد آن محقق شده و تا پایان سال این رقم از یک میلیون 200 هزار دلار تجاوز می کند.
امینی مصلح آبادی اظهار داشت: بیش از یک میلیون دلار انواع محصولات لبنی در سال قبل از این شرکت به نقاط مختلف جهان صادر شد که با توجه به کیفیت محصولات، ضمن حفظ بازارهای صادراتی گذشته چند تقاضای جدید نیز داشته است.
شرکت صنایع لبنی اراک(صلا)در 29 فروردین ماه سال 1355 با نام شرکت کشت و صنعت اراک و با شماره 2794 در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید.
شیر پاستوریزه بطری نخستین محصولت تولیدی این شرکت بود و اولین دستگاه بسته بندی شیر سه گوش استریل توسط شرکت تتراپک در این شرکت مستقر شد که بخش مهمی از شیر مدارس سال های دور را تامین می کرده است.
در سال 1381 شرکت به صنایع لبنی اراک تغییر یافت و نام تجاری محصولات «صلا» برگرفته از حروف اول کلمات نام شرکت به بازار عرضه شد.
بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعایلت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.