«مهدی سعیدی» در گفت و گو با ایرنا افزود: در قالب این طرح پنج هزار واحد صنفی توسط 10 تیم بازرسی در عرضه اقلام یلدا نظارت می شوند.
وی اظهار داشت: همزمان با شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید کالاهای مصرفی برخی سودجویان نسبت به افزایش قیمت ها اقدام می کنند که رصد بازار در این ایام به صورت ویژه انجام می شود.
مدیر بازرسی اتاق اصناف استان مرکزی گفت: بازرسی از واحدهای صنفی استان به همراه گشت مشترک تعزیرات و مرکز بهداشت با هدف جلوگیری از اجحاف به خریداران و عرضه محصولات بهداشتی صورت می گیرد.
سعیدی افزود: اجرای طرح تشدید نظارت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت و تهیه مایحتاج شب یلدا توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.
مدیر بازرسی اتاق اصناف استان مرکزی گفت: در اجرای این طرح بر فعالیت صنوف عرضه کننده میوه، آجیل، خشکبار و شیرینی نظارت می شود و مردم در صورت مشاهده تخلف با سامانه 3820 و یا اتاقک های مستقر در مرکز شهرها و یا واحد رسیدگی به شکایات اتاق اصناف مراجعه کنند.
سعیدی افزود: گروه های بازرسی در اجرای طرح نظارت با تخلفاتی نظیر گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور برخورد می کنند.
وی اظهار داشت: مردم هنگام خرید مایحتاج خود را از واحدهای صنفی تامین کنند که دارای برچسب قیمت روی کالا هستند و اجناس بیش از یک میلیون ریال را با فاکتور خریداری کنند.
طرح نظارت ویژه یلدا از 20 تا 30 آذر در بازار و صنوف مختلف استان اجرا می شود.
57 هزار صنف مختلف زیر نظر 173 اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.