به گزارش ایرنا، حجت الاسلام « حسین افتخاریان » روز چهارشنبه در حاشیه کارگاه سبک زندگی قرآنی در خمین در گفت و گو با ایرنا افزود: این کانون های های قرآنی از نظر نوع فعالیت یکسان نیست و در قالب این آن ها تربیت نیروی انسانی در زمینه های متعدد صورت می گیرد.
وی ادامه داد: راه اندازی کانون قرآن و عترت در همه دانشکده ها، پردیس ها و زیرمجموعه های دانشگاه ها در دستور کار قرار دارد.
مسئول مرکز قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با اشاره به برگزاری سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، گفت: این جشنواره در 24 آبان امسال برگزارشد.
حجت الاسلام افتخاریان اظهار داشت: در این دوره از جشنواره 220 هزار دانشجو در مرحله دانشگاهی شرکت کردند و یکهزار و 170 نفر به مرحله اختتامیه اه یافتند.
وی افزود: آیین نامه سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان به دستگاه های مرتبط ابلاغ شده است.
مسئول مرکز قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور ادامه داد: مرحله دانشگاهی و درون دستگاهی این جشنواره تا اسفند امسال در وزرات بهداشت، درمان و علوم پزشکی، وزارت علوم و دانشگاه های پیام نور، معارف و قرآن کریم، فرهنگیان، علمی و کاربردی برگزار می شود.
حجت الاسلام افتخاریان تصریح کرد: مرحله سراسری تا تیرماه و مرحله اختتامیه در آبان سال 98 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
وی یادآورشد: جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در 35 رشته و در بخش های آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، هنری وادبی با توجه به ظرفیت وتوان دانشگاه ها و دستگاه ها برگزار می شود.
مسئول مرکز قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: رقابت گروهی جشنواره به عنوان نمونه در وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی و قصه گویی قرآنی در دانشگاه فرهنگیان برگزارمی شود.
کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی با هدف تحکیم بنیان خانواده و دوری از سبک‌های غربی روز چهارشنبه با حضور 60 نفر از طلبه های حوزه علمیه خواهران خمین برگزار شد.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و دارای 105هزار نفر جمعیت است.
9930/7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.