«محمدرضا حاجی پور» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاه در گروه های تولیدی، معدن و صنایع معدنی، صنایع ریلی، نفت، گاز، پتروشیمی، ماشین آلات، صنایع پیشرفته، تجهیزات صنعتی، اتوماسیون، ابزارآلات، آلومینیوم، متالوژی، ریخته گری، فنی و مهندسی و تجهیزات ایمنی فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنعت، معدن و ابزارآلات با مشارکت استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک ها، خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، شرکت نمایشگاه های بین المللی، شرکت پیام پارسیان برگزار می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: این نمایشگاه در 2 سالن های پارس و پردیس و فضای باز محل دایمی نمایشگاه های بین المللی به وسعت هشت هزار متر مربع از تاریخ 13 تا 16 آذرماه جاری برگزار می شود.
وی افزود: برگزاری کلینیک کسب و کار با حضور برترین مشاوران تخصصی حوزه های اشتغال، توسعه و صادرات و مشاوره حقوقی بزرگترین خوشه تولیدکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی و پالایشگاه، حضور صنایع مادر استان مرکزی و فن بازار منطقه ای و همچنی برگزاری 6 سمینار تخصصی از مهمترین برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
حاجی پور گفت: استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مشترک از وزیر صنعت، معدن و تجارت برای آیین افتتاحیه و یا بازدید از این نمایشگاه دعوت کرده اند و حضور سفیر کشور اتریش در ایران در آیین افتتاحیه قطعی شده است.
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات از 13 تا 16 آذرماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی غرب کشور در اراک برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 15 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.
بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.