به گزارش ایرنا، «ابوالقاسم ورداسبی» روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از پردیس ارزیابی و توسعه مدیران وزارت جهاد کشاورزی در استان مرکزی با حضور استاندار مرکزی، افزود: ارزیابی این افراد با هدف شناسایی استعدادهای راهبری امور کارشناسی و مدیران پایه برای حضور در پست های مدیریت میانی و ارشد انجام شده است.
وی ادامه داد: پردیس ارزیابی و توسعه مدیران وزارت جهاد کشاورزی در استان مرکزی به عنوان چهاردهمین مجموعه کشوری به بهره برداری رسیده است.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل شورای عالی اداری در سال جاری هرگونه انتصاب در این وزارتخانه باید طبق شاخص های شایستگی های افراد در پردیس های ارزیابی و توسعه مدیران انجام می شود.
ورداسبی خاطرنشان کرد: افرادی که در پردیس ارزیابی و توسعه مدیران وزارت جهاد کشاورزی گواهی شایستگی دریافت می کنند به پست مدیریتی منصوب می شود.
استاندار مرکزی نیز در این آیین گفت: پردیس ارزیابی و توسعه مدیران وزارت جهاد کشاورزی امکانی موثری در شناسایی نیروهای با استعداد است که زنجیره تصمیم سازی و اجرا را تقویت می کند.
سید«علی آقازاده» افزود: استان مرکزی به خصوص سازمان جهاد کشاورزی سابقه درخشانی در زمینه تربیت مدیران ملی و کشوری دارد.
وی ادامه داد: راه اندازی پردیس ارزیابی و توسعه مدیران وزارت جهاد کشاورزی در استان مرکزی تاثیرات اصولی در شناسایی و کشف استعدادهای این سازمان در استان به همراه داشته و می تواند به ذخیره ای برای راهبری آینده این مجموعه تبدیل شود.
پردیس ارزیابی و توسعه مدیران وزارت جهاد کشاورزی در استان مرکزی با حضور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی، استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران استانی این استان در اراک به بهره برداری رسید.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی، چهارمین قطب صنعت کشور محسوب می شود و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
این استان با وجود صنعتی بودن در زمره 10 استان نخست کشور در بخش کشاورزی است که 90 هزار بهره بردار شامل 20 درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.
670 هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی در استان مرکزی وجود دارد که یک و 2 دهم درصد تولیدات کشاورزی مازاد بر نیاز استان به سایر مناطق ارسال می شود.
این استان رتبه چهارم تولید بچه ماهی قزل آلا، رتبه اول در تنوع تولید گل و گیاهان زینتی، رتبه دوم تولید گل ها شاخه بریده، رتبه سوم در تولید گل و گیاهان زینتی، رتبه دوم سطح زیر کشت و تولید انار کشور، رتبه ششم تولید پسته، مقام هشتم تولید گل محمدی، مقام نهم در تولید انگور، رتبه سوم در تولید لوبیا و رتبه پنجم در تولید جو را به خود اختصاص داده است.
استقرار ایستگاه انار ساوه، پژوهشکده گل و گیاهان زینتی محلات، ایستگاه ملی تحقیقات لوبیای خمین، وجود شعبه ششم تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، وجود ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی نیز از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی استان مرکزی است.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.