به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» عصر شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در کمیجان افزود: 14 تا 15 میلیون نفر از مسلمانان جهان در روز اربعین حسینی (ع ) با وجود برخی نا امنی ها در کشور عراق در بین الحرمین تجمع می کنند و اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان می کشند
وی ادامه داد: تاکنون تجمع بزرگ مسلمانان در اربعین امام حسین (ع) به خواست خداوند با وجود همه توطئه های دشمنان در امنیت کامل برگزار شده است.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی با انجام برخی توطئه ها به دنبال کمرنگ کردن این حماسه بزرگ هستند که عشق و ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت توطئه آنان را نقش بر آب کرده و هر ساله بر شور اشتیاق مسلمانان برای حضور در این اجتماع افزوده شده است.
استاندار مرکزی یاد آور شد: یک میلیون پرس غذای گرم در طول یک هفته گذشته توسط مردم این استان طبخ و بین زائران اربعین حسینی (ع) توزیع شده است و مردم این استان با عشق و ارادتی که به خاندان ائمه اطهار (ع) دارند همواره یکی از استان های پیشرو در خدمت رسانی به زائران به شمار می روند.
آقازاده توجه به مناطق کمتر توسعه یافته را یکی از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: همکاری و هماهنگی سایر دستگاه ها با مسئولان این مناطق، نقش مهمی در تسریع در خدمت رسانی و بهبود وضعیت معیشتی شهروندان دارد.
استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب با وضع تحریم و توطئه به دنبال انزوای کشور هستند و در این شرایط همه مردم و مسئولان و گروه های سیاسی وظیفه دارند با اتحاد و همدلی در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده و زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم کنند.
آقازاده اظهار داشت: امروز زمان اختلاف های سیاسی نیست بلکه باید همه گروه ها با اتحاد و همدلی از سو استفاده دشمنان جلوگیری کنند.
فرماندار شهرستان کمیجان نیز در این نشست گفت: تعامل با اقشار مختلف مردم و گروه های سیاسی، بهره گیری از رهنمودهای روحانیان و توجه به روستاها و مناطق محروم از اولویت های فرمانداری این شهرستان است.
«سعید فائض پور» توجه به راه های شهرستان کمیجان را از خواسته های به حق مردم و از دیگر برنامه های فرمانداری کمیجان عنوان کرد و افزود: بهبود وضعیت راه ها کلید جذب سرمایه گذار در این شهرستان است.
در پایان این نشست با حضور استاندار و برخی مسئولان استان مرکزی و شهرستان کمیجان از خدمات «غدیر امینی» تشکر و «سعید فائض پور» به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
1955/3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.