به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ سید «نورالدین حسینی» افزود: حدود 2 ماه قبل پرونده‌ای در خصوص کلاهبرداری از شهروندی اراکی به پلیس آگاهی استان مرکزی ارجاع شد و تحقیقات کارشناسی کارآگاهان پلیس برای بررسی موضوع آغاز شد.
وی اظهار داشت: شاکی با حضور در پلیس آگاهی اذعان داشت که شخصی که خود را مجری یکی از شبکه‌های رادیویی معرفی ‌کرده است، در تماس تلفنی به او اعلام شد که برنده جایزه شده و برای دریافت جایزه به یک خودپرداز مراجعه کند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بعد از مراحلی که فرد تماس ‌گیرنده بیان می‌کند، شاکی متوجه کسر مبلغ 30 میلیون ریال از حساب بانکی خودی می‌شود.
سرهنگ حسینی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، سرنخ‌هایی از فرد تماس‌ گیرنده دریکی از استان‌های مرکزی کشور به دست آمد و در تکمیل بررسی‌های این فرد شناسایی شد.
وی اظهار داشت: با هماهنگی انجام‌ شده با مرجع قضائی تیمی از کارآگاهان پلیس به محل سکونت این فرد اعزام شدند و در عملیاتی او را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در این عملیات تعدادی سیم‌ کارت و کارت ‌بانکی در بازرسی از وسایل این فرد کشف و در استعلام انجام‌ شده، مشخص شد که او فردی سابقه‌ دار و دارای جرائم متعدد کیفری است.
حسینی با تأکید بر اینکه تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد، افزود: پلیس بارها تأکید کرده که اگر قرار است هرگونه وجهی تحت هر عنوان به‌ حساب عابر بانک شما واریز یا انتقال یابد، لازم نیست به دستگاه‌های خودپرداز بانک مراجعه کنند و تنها با ارائه شماره کارت و یا شماره‌ حساب امکان واریز وجه نقد امکان‌پذیر است.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.