معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا افزود: این مرکز در راستای توسعه امکانات و خدمات روبنایی در مقیاس شهری و بهبود سرانه عملکردی خدمات شهری بافت های فرسوده و ناکارآمد ساخته می شود.
«مجید موزونی» افزود: مرکز چندعملکردی توسعه محله همانند سرای محله خدمات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و کارآفرینی را به افراد ساکن محله ارایه می دهد.
وی اظهار داشت: این مرکز در سه طبقه با زیربنای یکهزار و 330 مترمربع بنا می شود و بهبود زیست پذیری محلات بازآفرینی شهری هدف آن است.
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 17 میلیارد ریال اعتبار مصوب اولیه برای ساخت این طرح از سوی سازمان بازآفرینی شهری کشور اختصاص داده شده و براورد تکمیل و بهره برداری از آن 18 ماه است.
موزونی افزود: مرکز چند عملکردی کوی امام علی (ع) بعد از رفع مشکلات متعدد در مکان یابی و اختصاص زمین مناسب به پیمانکار تحویل شد.
وی اظهار داشت: ساخت 15 مرکز چند عملکردی در محله های هدف استان مرکزی پیش بینی شده است که تا پایان برنامه ششم باید چهار مرکز آن ساخته شود.
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: این اداره کل آمادگی دارد با همکاری شهرداری های استان، مرکز چند عملکردی توسعه محله را در شهرستان های استان عملیاتی کند.
استان مرکزی با 12 شهرستان یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.