به گزارش ایرنا،« قاسم نوده فراهانی » عصر روز پنجشنبه در یادواره شهدای اصناف و رانندگان شهرستان اراک، افزود: اصناف در زمان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی با اهدای هزاران شهید در کنار مردم و نیروهای مسلح از کشور دفاع کرده و تکلیف خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده اند.
وی ادامه داد: واحدهای صنفی در زمان هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبر حق علیه باطل و ایجاد ستادهای پشتیانی جنگ به صورت همزمان فعالیت داشتند.
رئیس شورای اصناف کشور گفت: اکنون که کشور در جنگ اقتصادی قرار گرفته است اصناف در خط مقدم قرار دارند و باید شرایط حساس جهان را رصد کرده و با توجه به ترفندهای دشمن برنامه های مناسب را در مدیریت بازار طراحی و پیاده سازی کنند.
نوده فراهانی ادامه داد: نیاز است همانگونه که اصناف در هشت سال دفاع مقدس وظیفه پشتیبانی از جنگ را برعهده داشتند اکنون نیز نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی برای پیروزی کشور در این جنگ وظیفه پشتیبانی از این قشر را برعهده گرفته و حمایت از آنان را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود: ملت ایران اسلامی در صحنه های مختلف با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی امتحان خود را پس داده اند و اکنون نیز با اتحاد و همدلی توطئه دشمنان را در جنگ اقتصادی نقش بر آب می کنند.
رئیس شورای اصناف کشور خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام با تحریم ها و فشارهای اقتصادی نمی تواند مردم را از آینده انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دلسرد کنند و مردم تا آخرین نفس پشت سر ولی فقیه برای دفاع از انقلاب و اسلام ایستاده اند.
نوده فراهانی یادآور شد: 30 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم ها است و 70 درصد مشکلاترا می توان با مدیریت صحیح در داخل مهار کرد.
60 هزار واحد صنفی در استان مرکزی فعالیت اقتصادی دارند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.