«فرهاد خلفیان» عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس این تفاهم نامه از این پس تمامی سفارشهای مربوط به ساخت تجهیزات شرکت پتروشیمی شازند به انجمن نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی واگذار می شود و از توان درون استانی با هدف کارسازی برای واحدهای صنعتی مرتبط بهره گرفته می شود.
دبیر انجمن نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی بیان کرد: ساخت انواع پمپ ها، شیرها، راکتورها، مخازن ذخیره و تحت فشار و لوله های چندجداره از مهمترین نیازهای شرکت پتروشیمی شازند است که توان طراحی ، ساخت و نصب این تجهیزان در مجموعه واحدهای عضو این انجمن وجود دارد.
وی اظهار داشت: ساخت تجهیزات و قطعات پتروشیمی تنها در استان های خوزستان، تهران و مرکزی امکانپذیر است که انجمن نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی می تواند تمامی تجهیزات شرکت پتروشیمی شازند را با کیفیت مطلوب ساخته و نصب کند.
خلفیان بیان کرد: انجمن نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی 44 عضو دارد که فعالیت کلی آن از سوی شرکت فرا پتروساز پتروشیمی ساخته می شود.
پتروشیمی شازند از بزرگترین تولید کنندگان محصولات پلیمری و مواد شیمیایی است و از طرح های مهم زیر بنایی کشور محسوب می شود.
پتروشیمی شازند در سال 1372 بهره برداری شد و به عنوان یکی از واحدهای فرادستی مطرح در حوزه نفت و گاز برای زنجیره بزرگی از تولیدکنندگان متوسط و کوچک کشور کارسازی و تامین مواد اولیه دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.