«مهدی دلاوری» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اجرای سیستم گرمایشی استاندارد، ساخت 15 چشمه سرویس بهداشتی، رنگ آمیزی بیش از 10 آموزشگاه، کف سازی و دیوارنویسی و ساخت 2 باب کلاس از مهمترین اقدامات انجام شده برای بهبود فضای فیزیکی مدارس این شهرستان است.
وی اظهارداشت: اعتبار هزینه شده برای بهسازی و تعمیر مدارس ناچیز است و اجرای طرح های بهسازی مدارس این شهرستان به چند برابر این رقم نیاز دارد.
سرپرست آموزش و پرورش دلیجان خاطرنشان کرد: بهبود فضای آموزشی این شهرستان به مشارکت خیران نیاز دارد و چهار باب مدرسه در حال ساخت است که به دلیل نبود اعتبار روند کندی را طی می کند.
دلاوری افزود: تکمیل این طرح های نیمه تمام آموزشی نیازمند 15 میلیارد ریال اعتبار است.
وی ادامه داد: بیش از 9 هزار و 500 دانش آموز امسال در مقاطع مختلف پیش دبستانی، دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم در شهر و روستا و در بیش از 350 کلاس کار آموزش را آغاز کردند.
سرپرست آموزش و پرورش دلیجان به ساماندهی مدارس در قالب طرح مهر اظهار اشت:یکهزار و 800 دانش آموز کلاس اولی و پیش دبستانی وارد مدارس این شهرستان شدند که شمار آنان نسبت به ورودی های سال تحصیلی گذشته 6 درصد افزایش دارد.
دلاوری ادامه داد: این شهرستان تا سال 1400 بدون در نظر گرفتن جمعیت مهاجر رشد دانش آموزی دارد و بر اساس گزارش ثبت احوال هر سال 100 نفر به دانش آموزان کلاس اولی افزوده می شود.
وی اظهارداشت: در مجموع امسال 500 دانش آموز به جمعیت دانش آموزی دلیجان افزوده شده است.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی دارای 50 هزار نفر جمعیت است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.